Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det å knekke koden, handler ikke om å omvende noen, det handler om å skjønne andres motiver. Men det vil du tydeligvis ikke, du har blokkert helt. Du skriver: "At hovedfokuset er mellom de to i paret finner jeg litt vanskelig å forstå. Du mener når han knuller den andre jenta så ser han på dama si og er kun kåt på henne og det de to deler, ikke henne han knuller?" Merkelige innfallsvinkler...har du vanskelig for å se for deg følgende eksempel: Hun ligger vendt mot han, de kliner og koser, mens en annen mann tar henne bakfra? Eller at hun suger den andre, mens hennes mann ligger der nede tett innpå henne. og ser på mens de har en sterk blikk-kontakt, og han kjæler med f eks håret hennes? osv-osv. Det er jo bare din egen trange fantasi som begrenser forståelsen av det paret opplever SAMMEN. Du mener seriøst at alle gutter som drømmer om trekant, og da kun med en jente til, drømmer om dette for å oppleve noe med dama si, ikke for å få lov til å knulle ei anna dame, få sett dame-sex live? Du er bittelitt naiv kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva mener du? At den opplevelsen er i hodet når man har hverdagssex? Man tenker altså på de andre man har skal knulle når man har seg med dama. Jaja.. hver sin lyst.. Det handler noe om et "klima" de begge opplever i hverdagssexen, der trekantopplevelsene kanskje kun en gang i blant er tema for måten å hisse hverandre opp på under sexen. Du framstiller ting som om HAN alene er den som "bruker" trekantopplevelsene som minne oppi hodet. Det kan da være at HUN er blir like sterkt grepet av minnet og det å prate om det? For det er nemlig slik man iblant gjør i hverdagen, at man PRATER om det under sex, hisser hverandre opp. Det er jo ikke slik at man "tenker" på den tredje personen, og at det er sexen med vedkommende som har "verdien"? Det er først og fremst detaljer fra det de siste opplevde sammen, som begge to sammen "fråtser" i. Jeg har en fantastisk mann, som jeg verdsetter veldig høyt. Ingen annen når han til anklene, for å ta i litt. En av grunnene er det vi har sammen. Ingen koder knekket enda? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du mener seriøst at alle gutter som drømmer om trekant, og da kun med en jente til, drømmer om dette for å oppleve noe med dama si, ikke for å få lov til å knulle ei anna dame, få sett dame-sex live? Du er bittelitt naiv kanskje? Du skjønner ikke poenget. Det handler ikke om hvem partneren din liker best. Det handler om den seksuelle settingen. Nytelse! Man kan tenne på den andres nytelse i stedet for å være sjalu fordi det er en annen person! Jeg skjønner de som ikke vil gjøre det av forskjellige grunner. Jeg skjønner de som ikke vil p.g.a. sjalusi. Men at du ikke klarer å se hva som oppleves positivt med det for andre som ikke føler det sånn som deg, det synes jeg er rart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hehe.. joda.. blikk-kontakten er sikkert det viktige her... Er det en regel at de hele tiden må ha det eller? Blir det feil om feks han bare knuller den andre mens han ser på henne og dama hans bare er der og ser på? Nei, koden til det der hverken kan eller vil jeg knekke tror jeg.. det høres bare ekkelt ut. Når et par har sex sammen, selv om det er en statist med, så er selvfølgelig fokuset på den man elsker over alt på jorda? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det handler noe om et "klima" de begge opplever i hverdagssexen, der trekantopplevelsene kanskje kun en gang i blant er tema for måten å hisse hverandre opp på under sexen. Du framstiller ting som om HAN alene er den som "bruker" trekantopplevelsene som minne oppi hodet. Det kan da være at HUN er blir like sterkt grepet av minnet og det å prate om det? For det er nemlig slik man iblant gjør i hverdagen, at man PRATER om det under sex, hisser hverandre opp. Det er jo ikke slik at man "tenker" på den tredje personen, og at det er sexen med vedkommende som har "verdien"? Det er først og fremst detaljer fra det de siste opplevde sammen, som begge to sammen "fråtser" i. Jeg har en fantastisk mann, som jeg verdsetter veldig høyt. Ingen annen når han til anklene, for å ta i litt. En av grunnene er det vi har sammen. Ingen koder knekket enda? som sagt så blir ikke koden knekket før man forstår, og for å forstå må man jo like det, så det skjer neppe. Jeg får mer og mer aversjon mot det jo mer du sier, så vi får gi oss før jeg blir helt kvalm her... Selvsagt kan damen tenke på det og.. "han" er bare et eksempel for å slippe å skrive alle alternativer. Jeg kommer ALDRI til å tro deg på at ingen av partene aldri tenker på eller blir kåt av opplevelsen av den andre de fikk ha sex med alene. Tror neppe det er så "romantisk" som du prøver å få det til å lyde, om at det KUN er opplevelsen de har sammen som teller. Jeg vil tro de også fantasere om den andre, og om andre nye, uten at partner er med der. Naivt å tro noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du skjønner ikke poenget. Det handler ikke om hvem partneren din liker best. Det handler om den seksuelle settingen. Nytelse! Man kan tenne på den andres nytelse i stedet for å være sjalu fordi det er en annen person! Jeg skjønner de som ikke vil gjøre det av forskjellige grunner. Jeg skjønner de som ikke vil p.g.a. sjalusi. Men at du ikke klarer å se hva som oppleves positivt med det for andre som ikke føler det sånn som deg, det synes jeg er rart. Ifølge denne andre her som er for, så er det jo kun partneren som teller i opplevelsen da, det tror jeg ikke noe på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Når et par har sex sammen, selv om det er en statist med, så er selvfølgelig fokuset på den man elsker over alt på jorda? *LOL* Den der tok kaka, nå mistet du all troverdighet. Ja, selvsagt er fokus der, en merker vel knapt at den man knuller er der engang så mye tenker man på den man "elsker"... hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du mener seriøst at alle gutter som drømmer om trekant, og da kun med en jente til, drømmer om dette for å oppleve noe med dama si, ikke for å få lov til å knulle ei anna dame, få sett dame-sex live? Du er bittelitt naiv kanskje? Nei, naivitet er nok ikke min mest fremtredende egenskap. Du er visst veldig bundet i tenkemåten, for du refererer hver gang til en trekant MFF, altså at paret har med en jente som tredje? Kan du kanskje prøve OGSÅ å koble om til MMF, at det er en mann som er den tredje? Mulig at din sjalusikultur, og det at du er kvinne, hele tiden tar utgangspunkt i at den tredje er jente? Nå skal jeg hjem å knulle... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ifølge denne andre her som er for, så er det jo kun partneren som teller i opplevelsen da, det tror jeg ikke noe på. Den viktige personen er selvfølgelig partneren. Den andre er sikkert også et hyggelig menneske, men altså ikke den du har valgt å dele livet med, kun en dere har sex med. Skjønner? Du er så redd for at partneren skal like den andre bedre at du tror lysten på et annet menneske er drivkraften for å gjøre det? Da kan man ikke kalle det for et godt forhold i alle fall! Man må stole på hverandre, så kanskje bra du ikke vurderer å prøve. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nei, naivitet er nok ikke min mest fremtredende egenskap. Du er visst veldig bundet i tenkemåten, for du refererer hver gang til en trekant MFF, altså at paret har med en jente som tredje? Kan du kanskje prøve OGSÅ å koble om til MMF, at det er en mann som er den tredje? Mulig at din sjalusikultur, og det at du er kvinne, hele tiden tar utgangspunkt i at den tredje er jente? Nå skal jeg hjem å knulle... Som sagt, får finne teskjeen, så bruker jeg et eks, altså mann og to damer for å slippe å ta alle alternativer. Dessuten er det ganske kjent at mange menn drømmer om fler damer, netopp for å få tilgang til fler. God knulling, synd ikke partneren tilfredstiller deg da. En gang finner du sikkert en som gjør det da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 *LOL* Den der tok kaka, nå mistet du all troverdighet. Ja, selvsagt er fokus der, en merker vel knapt at den man knuller er der engang så mye tenker man på den man "elsker"... hehe Du vrøvler til de grader. Jeg vet ikke hvem som har mest troverdighet når det gjelder trekant-opplevelser, den som har prøvd det, eller den som ikke har prøvd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 som sagt så blir ikke koden knekket før man forstår, og for å forstå må man jo like det, så det skjer neppe. Jeg får mer og mer aversjon mot det jo mer du sier, så vi får gi oss før jeg blir helt kvalm her... Selvsagt kan damen tenke på det og.. "han" er bare et eksempel for å slippe å skrive alle alternativer. Jeg kommer ALDRI til å tro deg på at ingen av partene aldri tenker på eller blir kåt av opplevelsen av den andre de fikk ha sex med alene. Tror neppe det er så "romantisk" som du prøver å få det til å lyde, om at det KUN er opplevelsen de har sammen som teller. Jeg vil tro de også fantasere om den andre, og om andre nye, uten at partner er med der. Naivt å tro noe annet. Du skriver: "tenker på eller blir kåt av opplevelsen av den andre de fikk ha sex med alene". Du forviller deg lenger og lenger utpå jordet. Man har ikke "sex alene" med den tredje personen. Den tredje fyller kun en ROLLE, i parets sexopplevelse. Du sitter så jævlig fast i din inngrodde og tradisjonelle sjalusitenking, at det lukter vondt lang vei. Du har vel egentlig driti deg ut tilstrekkelig i denne tråden nå, med en så hjelpeløs evne til å SE ting slik de ER. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1477480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mjøsbyen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Som sagt, får finne teskjeen, så bruker jeg et eks, altså mann og to damer for å slippe å ta alle alternativer. Dessuten er det ganske kjent at mange menn drømmer om fler damer, netopp for å få tilgang til fler. God knulling, synd ikke partneren tilfredstiller deg da. En gang finner du sikkert en som gjør det da! Jeg har ikke engasjert meg her, men har lest en del av alt det dumme du har skrevet. Du virker ganske teit. Forresten usedvanlig teit. Dette er en del av folks sexliv du ikke vet mye om. Hvilket motiv har du for å gå i strupen på folk som gjør et valg de syns er OK? Gjør det deg godt å gå til slike stygge angrep på folks sexliv? Hvis Sinnicka har det bra i sitt sexliv, slik det ser ut til, hvorfor skal hun måtte ta i mot all den kunnskapsløse dritten fra deg? Det virker som du er usedvanlig frustrert i ditt eget sexliv, og at det er Sinnicka du har valgt å la det gå utover. Lær deg folkeskikk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har ikke engasjert meg her, men har lest en del av alt det dumme du har skrevet. Du virker ganske teit. Forresten usedvanlig teit. Dette er en del av folks sexliv du ikke vet mye om. Hvilket motiv har du for å gå i strupen på folk som gjør et valg de syns er OK? Gjør det deg godt å gå til slike stygge angrep på folks sexliv? Hvis Sinnicka har det bra i sitt sexliv, slik det ser ut til, hvorfor skal hun måtte ta i mot all den kunnskapsløse dritten fra deg? Det virker som du er usedvanlig frustrert i ditt eget sexliv, og at det er Sinnicka du har valgt å la det gå utover. Lær deg folkeskikk! Kanskje du ikke skal blande det idiotiske mølet ditt inn i noe du ikke engang vet hva går utpå? Jeg angriper da ingen, bare prøver å skjønne noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du skriver: "tenker på eller blir kåt av opplevelsen av den andre de fikk ha sex med alene". Du forviller deg lenger og lenger utpå jordet. Man har ikke "sex alene" med den tredje personen. Den tredje fyller kun en ROLLE, i parets sexopplevelse. Du sitter så jævlig fast i din inngrodde og tradisjonelle sjalusitenking, at det lukter vondt lang vei. Du har vel egentlig driti deg ut tilstrekkelig i denne tråden nå, med en så hjelpeløs evne til å SE ting slik de ER. Nå leste du feil igjen. Jeg mente ikke at vedkommende hadde sex med noen alene, men at i fantasiene etterpå er det kanskje bare de to. Du tror seriøst at din partner kune tenker på, tenner på og fantaserer om deg? At alt for ham dreier seg om deg? Så dum er ikke engang jeg at jeg tror det om min partner. Fantasier har han sikkert, men ikke lyst til å faktisk gjøre noe av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nå leste du feil igjen. Jeg mente ikke at vedkommende hadde sex med noen alene, men at i fantasiene etterpå er det kanskje bare de to. Du tror seriøst at din partner kune tenker på, tenner på og fantaserer om deg? At alt for ham dreier seg om deg? Så dum er ikke engang jeg at jeg tror det om min partner. Fantasier har han sikkert, men ikke lyst til å faktisk gjøre noe av det. Hvorfor vinkler du hele tiden på hvordan HAN forholder seg til dette? Så lenge våre trekanter hittil kun har vært med en mann som tredjeperson, og min mann er helt og holdent heterofil, så er det rart du ikke spør MEG om hva slags form MINE fantasier har i forhold til dette? Jeg skal komme deg i forkjøpet. Mine fantasier og vår prat under sex, dreier seg om selve "settingen", hva vi alle tre GJORDE. Jeg har overhodet ikke noen fantasier om den andre mannen alene sammen med meg. Min manns "kåthetsadferd" både under trekant, og når vi to er alene, gir meg den "fantasinæring" jeg behøver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvorfor vinkler du hele tiden på hvordan HAN forholder seg til dette? Så lenge våre trekanter hittil kun har vært med en mann som tredjeperson, og min mann er helt og holdent heterofil, så er det rart du ikke spør MEG om hva slags form MINE fantasier har i forhold til dette? Jeg skal komme deg i forkjøpet. Mine fantasier og vår prat under sex, dreier seg om selve "settingen", hva vi alle tre GJORDE. Jeg har overhodet ikke noen fantasier om den andre mannen alene sammen med meg. Min manns "kåthetsadferd" både under trekant, og når vi to er alene, gir meg den "fantasinæring" jeg behøver. Fordi det mest vanlige nok er to kvinner og en mann. Og at mange menn da har motivasjon annen dame. Hos dere er det kaskje en fantasi for ham å se deg bli tatt av andre, og du får da bonusen ny pikk. Jeg har ikke noe problem å se berikelsen for par som er litt lei det de har, en lovlig måte å få litt nytt kjøtt på. Problemet er at du fremstiller det som at INGEN som driver med sånt gjør det for å få nytt kjøtt, alle gjør det for å oppleve noe sammen. Det er da det blir bullshit. Du vet jo ikke hva alle andre tenker gjør du vel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Fordi det mest vanlige nok er to kvinner og en mann. Og at mange menn da har motivasjon annen dame. Hos dere er det kaskje en fantasi for ham å se deg bli tatt av andre, og du får da bonusen ny pikk. Jeg har ikke noe problem å se berikelsen for par som er litt lei det de har, en lovlig måte å få litt nytt kjøtt på. Problemet er at du fremstiller det som at INGEN som driver med sånt gjør det for å få nytt kjøtt, alle gjør det for å oppleve noe sammen. Det er da det blir bullshit. Du vet jo ikke hva alle andre tenker gjør du vel? Hvorfor ber du gang på gang om svar på diverse spørsmål, og angir et vikarierende motiv om at "du gjerne vil skjønne", når du allerede oppi ditt hode "vet" hvordan ting er, og benytter tråden til å rakke ned på de opplevelser andre har?? Du opptrer veldig amatørmessig og useriøst, syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolly. mor Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan du beskrive hvorfor forholdet ble sterkere av det? Hadde dere noen problemer med sexlivet i forkant? Det ble sterkere fysiske og psykiske. Lærte kjenne bedre hverandre.Det er litt vanskelig å forklare helt hvorfor.Nei hadde ikke problemer med sexlivet i forkant. Følte bare at det ble meir pirrende og sexlysten økte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinnicka Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Den viktige personen er selvfølgelig partneren. Den andre er sikkert også et hyggelig menneske, men altså ikke den du har valgt å dele livet med, kun en dere har sex med. Skjønner? Du er så redd for at partneren skal like den andre bedre at du tror lysten på et annet menneske er drivkraften for å gjøre det? Da kan man ikke kalle det for et godt forhold i alle fall! Man må stole på hverandre, så kanskje bra du ikke vurderer å prøve. Veldig godt svar, mil. Det er noe underliggende i jujankas skriverier, pluss denne komplette mangelen på evne til å SKJØNNE, som gjør at jeg tror du treffer spikern på hodet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/6/#findComment-1478414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.