Gå til innhold

Kunne du tenkt deg og ha partnerbytte?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nu..

"men tror nok du må si deg enig i at det kan bli masse nytelse med fire stk i en seng! "

Du greier ikke tro at jeg ikke liker det du, eller at jeg ikke finner det fristende. Det hadde bare blit ekkelt! To andre ekle fremmede nakne folk oppi senga..*pjuk*.. Det hadde bare gitt meg brekninger ikke noen form for opphisselse.. Igjen: JEG TENNER IKKE PÅ FREMMEDE FOLK!! Tanken er ikke fristende...

Og.. hvis tanken om å ha sex med en annen ikke frister tror jeg neppe folk hadde drevet med det der, nytter ikke påstå ikke det er et av ønskene! Selvsagt er det det, ellers kunne de to i paret bare funnet på noe spennende sammen, men det er vel den oppfinnsomheten der de mangler litt...

Gud så trangsynt du er!

Selvfølgelig er mye av gleden å sex med andre, hvis ikke så hadde vi da ikke gjort det??

Men som jeg nå har sagt for 100 gang: DET ER IKKE Å BYTTE PARTNER SOM ER HOVEDPOENGET MED SWINGERS!! Leste du det riktig nå?

Men har forstått nå at du synes andre menneskers seksualitet er ekkelt og forkastelig.. Men noen liker litt andre ting enn vanlig "husmor sex"

Og det er ikke mangel på oppfinnsomhet.. Vil heller da si det motsatt..

Vi har masse å finne på i fritiden, men ikke som man får slik spenning eller orgasme av!

Men dette var siste setning fra meg ang. dette.

Fortsetter under...

• Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• Goliath

19

• favn

9

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anonym nu..

Du har et så horribelt menneskesyn at vi har neppe noe mer å snakke om...

hehe.. Ler av deg..

Okey.. Hvis du mener jeg hart et horribelt menneske syn fordi jeg setter pris på sex med mennesker, så lurer jeg på hvordan du er blitt oppdratt når det gjelder seksualitet.

Og hvis du mener at selv om jeg sier at jeg i denne settingen ikke kan si det er så stor forsksjell på en dildo og disse menneskene. Så har jeg et horribelt menneskesyn? tror du vi behandler dem som plast eller? Nei, vi oppsøker dem for sex og da er verdien for oss den sexen de kan gi. Akuratt som dildoen..

Bye bye!

Jeg og mannen min debuterte som "swingers" i helga. Etter mange og lange samtaler ble vi enige om at dette var noe vi begge hadde lyst til å prøve. Sex-livet vårt har alltid vært preget av åpenhet og nytelse, men etter mange år med småbarn og en hektisk hverdag har det nok blitt noe rutinemessig.

Så - på fredagsnatta hadde vi FANTASTISK sex med et par til!! Dette ble en skikkelig "høydare" for oss. Ikke pga det "tekniske" vi gjorde, men pga hele settingen med kåthet, glede og morro.

Skjønner at dette kan være vanskelig å forstå, men det er ikke vårt problem. Vi visste hva vi gjorde alle 4, og vi gjør det nok ganske sikkert igjen....

Men først skal vi kose oss lenge med den opplevelsen vi hadde på fredag..

Gud så trangsynt du er!

Selvfølgelig er mye av gleden å sex med andre, hvis ikke så hadde vi da ikke gjort det??

Men som jeg nå har sagt for 100 gang: DET ER IKKE Å BYTTE PARTNER SOM ER HOVEDPOENGET MED SWINGERS!! Leste du det riktig nå?

Men har forstått nå at du synes andre menneskers seksualitet er ekkelt og forkastelig.. Men noen liker litt andre ting enn vanlig "husmor sex"

Og det er ikke mangel på oppfinnsomhet.. Vil heller da si det motsatt..

Vi har masse å finne på i fritiden, men ikke som man får slik spenning eller orgasme av!

Men dette var siste setning fra meg ang. dette.

Du beviser her hvor teit du er når du kaller vanlig sex som de aller fleste par har med kun sin faste pasrtner for husmorsex. Du legger noe negativt og kjedelig i det. Du må ha en usedvanlig lite velutviklet fantasi og oppfinnsomhet dersom du ikke greier å ha et fint sexliv med kun din partner. Hvis du virkelig må ty til en ny person å knulle for å få spenning så mangler det meste i forholdet på det sexuelle nivå. God bedring!

Jeg nøyer meg med det jeg sa, hvis bare du kan la være å dytte den ekle sjalusikulturen oppi trynet til folk som ikke har bedt om å få ta del av den.

Sjalusikultur? Fordi man ikke vil knulle med andre folk? Hva har det med sjalusi å gjøre da? Vet du hva sjalusi er? Og vet du at det er normalt med litt sjalusi i et forhold for at det ikke skal dø?

Du har visst lite peiling på saker og ting du.

Jeg og mannen min debuterte som "swingers" i helga. Etter mange og lange samtaler ble vi enige om at dette var noe vi begge hadde lyst til å prøve. Sex-livet vårt har alltid vært preget av åpenhet og nytelse, men etter mange år med småbarn og en hektisk hverdag har det nok blitt noe rutinemessig.

Så - på fredagsnatta hadde vi FANTASTISK sex med et par til!! Dette ble en skikkelig "høydare" for oss. Ikke pga det "tekniske" vi gjorde, men pga hele settingen med kåthet, glede og morro.

Skjønner at dette kan være vanskelig å forstå, men det er ikke vårt problem. Vi visste hva vi gjorde alle 4, og vi gjør det nok ganske sikkert igjen....

Men først skal vi kose oss lenge med den opplevelsen vi hadde på fredag..

I ditt tilfelle er det jo ikke noe vanskelig å forstå, dere har jo kjørt dere inn i kjedelig rutine, og da kan vel sånt live opp. Det er jo et greit alternativ til å være utro, når forholdet ikke lenger er som det burde vært.

Annonse

Poenget mitt er at når folk driver med det der så er det for å kunne ha sex med andre, det påstår de som driver med det at det ikke er. Kun for å oppleve noe sammen. Hvis det var for å oppleve noe sammen hvorfor er det da med fler folk? Jo, for å kunne ha sex med noen andre.

DET er poenget mitt at det blir for dumt å bortforklare lysten på dette med å gjøre noe sammen, ikke lysten på andre folk.

Det som blir dumt er at det er du som forsøker å fortelle de andre hvorfor de gjør som de gjør - samtidig som du overhode ikke virker interessert i å forsøke å forstå hva det er de forsøker å fortelle deg om seg selv og hvorfor de gjør som de gjør.

Du burde vel forstå at det er de som vet best om hva og hvorfor de gjør som de gjør.

Og du burde forstå at du, som ikke forstår hvorfor noen finner dette interessant, er den minst egnede til å fortelle dem hvorfor de gjør det.

Du utviser en usansynlig stor grad av intolleranse og sneversynthet.

Selv finner jeg heller ikke swingers som noe interessant eller spennende, og forstår samtidig at jeg derfor er den siste som skal fortelle de som finner det interessant, om hvorfor de gjør det.

Synse må du gjerne gjøre, men du driter deg fullstendig ut når du skal forsøke å dytte dine meninger om noe du ikke har greie på, over på de som faktisk har det.

Du har null erfaring i dette, du har null interesse av dette - og likefullt så gjør du hva du kan for å fortelle de som har interesse og erfaring fra dette, om hvorfor de har det og hvorfor de gjør det.

Ser du ikke hvor idiotisk det er?

Du skjønner ikke mitt ståsted og jeg skjønner ikke ditt. Å se på og sammnelikne andre mennesker med hjelpemidler og ting, synes jeg er skremmende. De andre man involverer er da levende vesener som oss, med tanker og følelser og ikke noe man skal "bruke".

Uansett er jeg veldig glad for at jeg slipper det der med masse folk involvert i sexlivet. Synes det høres skummelt ut med tanke på sykdom og "ryktet" man kan få også.

"Du skjønner ikke mitt ståsted og jeg skjønner ikke ditt."

Men den store forskjellen på dere er at mil ikke forsøker å fortelle deg hvorfor du gjør som du gjør i sexlivet ditt.

Mens du forsøker å fortelle andre hvorfor de gjør som de gjør.

Uff, nå begynner du jo bare å chatte om alt mulig usaklig. Hadde det ikke vært mer fornuftig å omformulert det du prøvde å si, fått meg til å forstå hva du mente? Eller vet du ikke hva du mente?

Det nytter ikke i en diskusjon å bare begynne å krangle på hvor dumme alle er som ikke forstår hva du mener, da må du heller forklare om igjen på en litt annen måte. Eller er det krangle du vil?

he-he....og det spør DU om?

Ja, du kan flåse så mye du vil. Det endrer jo ikke det faktum at du åpenbart mangler litt både her og der :-)

"......................................"

Dette minner misstenkelig om en annen her på DOL - selv om jeg ikke tror det er den samme.

Dog er debattformen slående lik:-)

Det som blir dumt er at det er du som forsøker å fortelle de andre hvorfor de gjør som de gjør - samtidig som du overhode ikke virker interessert i å forsøke å forstå hva det er de forsøker å fortelle deg om seg selv og hvorfor de gjør som de gjør.

Du burde vel forstå at det er de som vet best om hva og hvorfor de gjør som de gjør.

Og du burde forstå at du, som ikke forstår hvorfor noen finner dette interessant, er den minst egnede til å fortelle dem hvorfor de gjør det.

Du utviser en usansynlig stor grad av intolleranse og sneversynthet.

Selv finner jeg heller ikke swingers som noe interessant eller spennende, og forstår samtidig at jeg derfor er den siste som skal fortelle de som finner det interessant, om hvorfor de gjør det.

Synse må du gjerne gjøre, men du driter deg fullstendig ut når du skal forsøke å dytte dine meninger om noe du ikke har greie på, over på de som faktisk har det.

Du har null erfaring i dette, du har null interesse av dette - og likefullt så gjør du hva du kan for å fortelle de som har interesse og erfaring fra dette, om hvorfor de har det og hvorfor de gjør det.

Ser du ikke hvor idiotisk det er?

jadda jadda, blah blah...

Ja, dette har jeg da aldri sagt meg uenig i. Jeg har ikke kalt trekantsex under slike forutsetninger for utroskap.

"Jeg har ikke kalt trekantsex under slike forutsetninger for utroskap."

Sånn bare av nyskjerrighet: Hvilke andre forutsetninger enn samtykkende partnere o.s.v. ser du for deg i forbindelse med trekantsex? :-)

"......................................."

Annonse

Dette minner misstenkelig om en annen her på DOL - selv om jeg ikke tror det er den samme.

Dog er debattformen slående lik:-)

Det gjør det. Jeg er ikke helt sikker på hvem - det er litt av hvert å ta tak i :-)

"....................................."

Og hvorfor har du rotet deg borti det her.. må du involvere deg i alt, og late som du vet best? Gå og grav deg ned i hagen du.

Du setter bare punktum etter punktum selv, du...:-) (Ok, beklager...den var muligens litt innfløkt for deg.)

"...................................."

"Jeg har ikke kalt trekantsex under slike forutsetninger for utroskap."

Sånn bare av nyskjerrighet: Hvilke andre forutsetninger enn samtykkende partnere o.s.v. ser du for deg i forbindelse med trekantsex? :-)

"......................................."

Tja.. den setningen ble vel litt platt. Jeg skrev tidligere noe om utroskap generelt, og sammen med det jeg skrev tidligere ble det tolket som at jeg mente at trekant-sex = utroskap.

Med fare for å gjenta meg selv:

For meg personlig innbiller jeg meg at trekantsex ville gitt meg omtrent samme emosjonelle opplevelse, underveis og i etterkant, som om jeg hadde vært utro. Selv om jeg _intellektuelt sett_ aksepterer at det som skjer mellom samtykkede partnere ikke er utroskap. Jeg vil gjerne være tro mot meg selv også - ikke presse meg til noe magefølelsen forteller meg er helt feil - for meg.

Samtidig går det an å være åpen for at ikke alle andre vil oppleve dette på samme måte som jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...