Prozak Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Tja.. den setningen ble vel litt platt. Jeg skrev tidligere noe om utroskap generelt, og sammen med det jeg skrev tidligere ble det tolket som at jeg mente at trekant-sex = utroskap. Med fare for å gjenta meg selv: For meg personlig innbiller jeg meg at trekantsex ville gitt meg omtrent samme emosjonelle opplevelse, underveis og i etterkant, som om jeg hadde vært utro. Selv om jeg _intellektuelt sett_ aksepterer at det som skjer mellom samtykkede partnere ikke er utroskap. Jeg vil gjerne være tro mot meg selv også - ikke presse meg til noe magefølelsen forteller meg er helt feil - for meg. Samtidig går det an å være åpen for at ikke alle andre vil oppleve dette på samme måte som jeg ) "Samtidig går det an å være åpen for at ikke alle andre vil oppleve dette på samme måte som jeg )" Det er jo egentlig selve essensen av ethvert slikt spørsmål :-) "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1483733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du beviser her hvor teit du er når du kaller vanlig sex som de aller fleste par har med kun sin faste pasrtner for husmorsex. Du legger noe negativt og kjedelig i det. Du må ha en usedvanlig lite velutviklet fantasi og oppfinnsomhet dersom du ikke greier å ha et fint sexliv med kun din partner. Hvis du virkelig må ty til en ny person å knulle for å få spenning så mangler det meste i forholdet på det sexuelle nivå. God bedring! Christ. Du virker nesten unormalt kort, selv til trolle å være. "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1483757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du beviser her hvor teit du er når du kaller vanlig sex som de aller fleste par har med kun sin faste pasrtner for husmorsex. Du legger noe negativt og kjedelig i det. Du må ha en usedvanlig lite velutviklet fantasi og oppfinnsomhet dersom du ikke greier å ha et fint sexliv med kun din partner. Hvis du virkelig må ty til en ny person å knulle for å få spenning så mangler det meste i forholdet på det sexuelle nivå. God bedring! hehehe.. Å kalle det "husmor" sex var å sette det litt på spissen for å prøve å få deg til å forstå hvordan vi ser på det. Ikke hva du påstår! Når du snakker for oss når det gjelder VÅRE tanker og følelser og ikke DINE tanker og følelser. Tror du det er slik at HVER gang vi har sex, så er det andre med i bildet?? Nei, det skjer kanskje en gang hver tredje måned! Ellers har vi kun sex, han og jeg og vi tilfredstiller hverandre like bra da som med et annet par! Så les riktig nå hvis du greier da: DET ER IKKE FORDI VI IKKE HAR DET SPENNEDE NOK ELLER DEILIG SAMMEN BARE VI TO! MEN FORDI DET ER ET KICK AV OG TIL Å SWINGE! DET ER NOK AV TING Å FINNE PÅ I SENGA BARE VI TO! Og du skriver at hvis vi har så lite oppfinnsomhet at vi må ha inn andre mennsker, så har vi et trist sexliv.. Men hvis dere må finne på så masse i senga, så har dere det tydeligvis ikke så bra i senga da? Ser du hvor dumt det blir å si? Blir som du snakker FOR oss om vi har et dårlig sexliv fordi vi inkludrere andre. Alle liker forskjellig ting! Noen regntøy, noen tær og noen liker å swinge seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1484131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hehehe.. Å kalle det "husmor" sex var å sette det litt på spissen for å prøve å få deg til å forstå hvordan vi ser på det. Ikke hva du påstår! Når du snakker for oss når det gjelder VÅRE tanker og følelser og ikke DINE tanker og følelser. Tror du det er slik at HVER gang vi har sex, så er det andre med i bildet?? Nei, det skjer kanskje en gang hver tredje måned! Ellers har vi kun sex, han og jeg og vi tilfredstiller hverandre like bra da som med et annet par! Så les riktig nå hvis du greier da: DET ER IKKE FORDI VI IKKE HAR DET SPENNEDE NOK ELLER DEILIG SAMMEN BARE VI TO! MEN FORDI DET ER ET KICK AV OG TIL Å SWINGE! DET ER NOK AV TING Å FINNE PÅ I SENGA BARE VI TO! Og du skriver at hvis vi har så lite oppfinnsomhet at vi må ha inn andre mennsker, så har vi et trist sexliv.. Men hvis dere må finne på så masse i senga, så har dere det tydeligvis ikke så bra i senga da? Ser du hvor dumt det blir å si? Blir som du snakker FOR oss om vi har et dårlig sexliv fordi vi inkludrere andre. Alle liker forskjellig ting! Noen regntøy, noen tær og noen liker å swinge seg! Hvis du ikke skjønner at det blir litt forksjell på å finne på ting i senga som et par, noe alle normale folk vel prøver å gjøre, og det å måtte dra inn andre folk, da er du jaggu dummere enn jeg først trodde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1484790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu... Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvis du ikke skjønner at det blir litt forksjell på å finne på ting i senga som et par, noe alle normale folk vel prøver å gjøre, og det å måtte dra inn andre folk, da er du jaggu dummere enn jeg først trodde. Det er nettopp det du ikke skjønner.. At det ikke må være bare oss to. Når vi finner dette spennede, så hvorfor skulle vi ikke gjøre det? Fordi du mener det er "ekkelt" Sikker mye andre finner ekkelt med hva du gjør til tider også, men vi kaller deg fortsatt ikke dum, uoppfinnsom, merkelig osv. Alle har et forskjellig sexliv i senga og jeg tror de færreste finner det ekkelt med en tredje jente i senga, men man velger kanskje ikke gjøre det, mens noen faktisk gjør! (Tror nok mannen din har sine små fantasier om det også) Men kos deg med DITT sexliv du, så koser jeg meg med MITT sexliv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1485075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er nettopp det du ikke skjønner.. At det ikke må være bare oss to. Når vi finner dette spennede, så hvorfor skulle vi ikke gjøre det? Fordi du mener det er "ekkelt" Sikker mye andre finner ekkelt med hva du gjør til tider også, men vi kaller deg fortsatt ikke dum, uoppfinnsom, merkelig osv. Alle har et forskjellig sexliv i senga og jeg tror de færreste finner det ekkelt med en tredje jente i senga, men man velger kanskje ikke gjøre det, mens noen faktisk gjør! (Tror nok mannen din har sine små fantasier om det også) Men kos deg med DITT sexliv du, så koser jeg meg med MITT sexliv! Der kom det ja, har ventet på det, et angrep på meg om at mannen min også fantaserer om det. Hvis du kunne lese så har jeg skrevet at dette er ikke noe som tenner noen av oss. Vi har snakket om det, og han finner sånt enda mer discusting enn meg, han vil ALDRI noensinne dele meg med noen, og har heller ikke lyst til å knulle andre damer. Hvorfor tror du at alle andre har behov for å knulle andre bare fordi dere ikke har nok med hverandre? Vanskelig å innse at ikke alle er like dårlig stilt som dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1485668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Der kom det ja, har ventet på det, et angrep på meg om at mannen min også fantaserer om det. Hvis du kunne lese så har jeg skrevet at dette er ikke noe som tenner noen av oss. Vi har snakket om det, og han finner sånt enda mer discusting enn meg, han vil ALDRI noensinne dele meg med noen, og har heller ikke lyst til å knulle andre damer. Hvorfor tror du at alle andre har behov for å knulle andre bare fordi dere ikke har nok med hverandre? Vanskelig å innse at ikke alle er like dårlig stilt som dere? Herregud! Ser du dine egne svar? Jeg skrev ikke at du sikkert fantaserer om det, men at din mann sikkert gjør. Og grunnen til at jeg skrev det er for å få deg til å se hvor dumt det blir å påstå. På samme måte, som du mener vi er seksuelt avvikende og ikke har det bra sammen fordi vi tenner på trekant/firkant. Og da må jeg spørre deg: Når møtte du meg? I hvilken fortrolig sammeheng fortalte jeg deg at min samboer og jeg har et dårlig sexliv? Og hvis du hadde kunt lese (men du kan bare kikke tilbake) så ser du at jeg har skrevet hele veien: JEG FORSTÅR VELDIG GODT AT DETTE IKKE ER NOE FOR ALLE PAR! OG PÅTVINGER INGEN DETTE. DETTE ER NOE VI TENNER PÅ. OG I MOTSETNING TIL DEG, SÅ FORSTÅR VI AT MENNESKER LIKER FORSKJELLIGE TING NÅR DET GJELDER SEX. Vi bryr oss ikke om noen tenner på regntøy og vi beskylder ikke dem å ha et dårlig sexliv for det. Vi beskylder ingen for å ha et dårlig sexliv. (Og grunnen til at jeg skrev at dere sikkert har et kjedelig sexliv, var fordi DU begynte å si at vi ikke er nok for hverandre.) Og hvis vi hadde hatt et så tragisk sexliv som du skal ha det til, så hadde ikke vi vært sammen! Enkelt å greit! (Ps. Hvis jeg hadde vært mannen din, så hadde heller ikke jeg tort å sagt jeg tente på to jenter samtidig hvis jeg hadde vist at ektefellen hadde skilt seg, bare forslaget hadde kommet opp. Sier ikke at han ikke mener det han sier til deg, men at han uansett sikkert litt redd for å si sine fantasier når man vet at noen klikker helt, bare ved å høre dem) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 I ditt tilfelle er det jo ikke noe vanskelig å forstå, dere har jo kjørt dere inn i kjedelig rutine, og da kan vel sånt live opp. Det er jo et greit alternativ til å være utro, når forholdet ikke lenger er som det burde vært. Hvorfor er du her? Hvorfor gidder du å si sånt om andre mennesker? Og jeg synes det er rart at du vet hva alle tenker her inne? Og siden du kjenner så godt til beibiblue s sexliv, så kan du kanskje fortelle hva det var som gjorde at de "liksom" kjørte seg fast i en rutine? Og siden du vet alt om hva jeg føler om mitt sexliv, så er vel det riktig det jeg sier om deres? At dere har et utrolig kjedelig sexliv og at mannen din egentlig vil ha en jente til i senga, men han sier han missliker det, fordi du ville kalt han syk, at han ikke elsker deg osv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er det virkelig så rart da? Du viser jo like lite forståelse som dere sier jeg viser for andres tanker. Nei, det er der du tar feil! Vi forstår og respekterer at du ikke ønsker det! Og vi synes heller ikke det er så rart at ikke dere gjør det. Men du derimot, vil ikke forstå at ikke alle mennesker føler det samme som deg! Du tror at hvis ikke du liker det, så kan umulig stemme at faktisk fler liker det. Men vet du hva? Det er faktisk folk som ikke mener eller gjør det samme som deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Partneren er det som tilfredstiller, det andre paret er "sex leketøy" Har du en dildo hjemme? Hvis du har, så beviser det at du tydeligvis ikke blir tilfredsstilt av din partner.. (Ser du hvor firkantet det blir å si?) Egentlig lever jeg i et dødt forhold selv og kunne godt tenke meg partnerbytte. Bare litt vanskelig å innrømme det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Poenget mitt er at når folk driver med det der så er det for å kunne ha sex med andre, det påstår de som driver med det at det ikke er. Kun for å oppleve noe sammen. Hvis det var for å oppleve noe sammen hvorfor er det da med fler folk? Jo, for å kunne ha sex med noen andre. DET er poenget mitt at det blir for dumt å bortforklare lysten på dette med å gjøre noe sammen, ikke lysten på andre folk. Du har så lav IQ at det er virkelig helt utrolig!! Tor du vi synes de menneskene vi har sex med er stygge og at vi overhodet ikke tenner på dem? Da er du faen meg dummere enn jeg først trodde. Selvfølgelig tenner vi på dem! Vi tenner å se to godt etablerte par ha sex sammen, mens vi har sex vedsiden av! Men skal vi se om du kan lese riktig denne gangen (har skrevet det samme nå i alle innleggene, men ennå har du ikke lest hva som faktisk står der) HOVEDGRUNNEN TIL AT VI HAR SEX MED ANDRE ER FORDI VI TENNER PÅ Å SE ANDRE MENNESKER HA SEX! LES: SE, SE, SE, SE, SE, SE. oG LES RIKTIG OGSÅ HER: IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE! Hordan kan du si at DET MÅ VÆRE for å knulle andre, når mange av parene ikke bytter partner?????? Håper du nå kan slutte å fortelle FOR meg! jeg vet hva keg selv liker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 jadda jadda, blah blah... Viste du ikke hva du skulle skrive nå?? hehe.. Fordi du selv vet at han hadde fullstendig rett i hva han skrev! Må si jeg er enig med de fleste andre her enn deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Nei, for all del, folk får gjøre som de vil, og tenke som de vil. Vi har ikke noe behov, eller lyst til å ha sex med andre partnere, hvorfor skulle vi det. Vi har da hatt sex med andre før, og vi har det topp sammen. Det er ikke noe annet vi kunne gjort med en annen partner liksom. Om han en dag skulle få lyst på noe sånt så får han bare ha det da, det blir uansett ikke noe vi kommer til å gjøre. Tror neppe dette er noe "vanlige" par driver med, og uansett ikke en stor del av livet. Det verste man kan utsette et barn for feks må da være rykter om at mor og fr driver med slikt, og barn skjønner utrolig mye. Det jeg reagerer på er at enkelte som driver med sånt later til å tro at andre par mangler noe i livet sitt, at de går glipp av noe og at de neppe kan ha et bra forhold som ikke gjør sånt. Og at man da nødvendgivis er veldig sjalu. Sånn JEG ser det så er det nettopp dem som greier seg fint med hverandre og har akkurat nok sjalusi til å ikke ville risikere å miste den andre som har det flotteste og næreste forholdet. Men som sagt er det MIN mening. "Tror ikke dette er noe "vanlige" par driver med.. Ta deg en tur innpå Spray du og finn ut at hundrevis av "vanlige" par som søker sex med andre mennesker. Bare fordi du føler at det ikke er noe deg og at du betegner deg som "vanlig" (noe jeg ikke kan se i vertfall) så mener du at "vanlige" mennseker tenker som deg! Vel, det gjør de ikke..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -jujanka Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Beklager all hetsen alle sammen! Skal ta meg sammen, er bare så sjalu og redd for at typen skal ønske dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heineiken Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Egentlig lever jeg i et dødt forhold selv og kunne godt tenke meg partnerbytte. Bare litt vanskelig å innrømme det. Var det jeg viste Fint at du tilslutt innrømte det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1487887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nu.. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 For å sitere DOL-idioten: *gjesp* ...... Hvem kalte hvem for Idiot her? Hvis du ikke ser at du er idiot så er du enda mer idiot!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1488213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 "Tror ikke dette er noe "vanlige" par driver med.. Ta deg en tur innpå Spray du og finn ut at hundrevis av "vanlige" par som søker sex med andre mennesker. Bare fordi du føler at det ikke er noe deg og at du betegner deg som "vanlig" (noe jeg ikke kan se i vertfall) så mener du at "vanlige" mennseker tenker som deg! Vel, det gjør de ikke..! Det er neppe så mange du vil ha det til som driver med det der. Spray er en stor illusjon, ikke mange er det de gir seg ut for der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1488661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du har så lav IQ at det er virkelig helt utrolig!! Tor du vi synes de menneskene vi har sex med er stygge og at vi overhodet ikke tenner på dem? Da er du faen meg dummere enn jeg først trodde. Selvfølgelig tenner vi på dem! Vi tenner å se to godt etablerte par ha sex sammen, mens vi har sex vedsiden av! Men skal vi se om du kan lese riktig denne gangen (har skrevet det samme nå i alle innleggene, men ennå har du ikke lest hva som faktisk står der) HOVEDGRUNNEN TIL AT VI HAR SEX MED ANDRE ER FORDI VI TENNER PÅ Å SE ANDRE MENNESKER HA SEX! LES: SE, SE, SE, SE, SE, SE. oG LES RIKTIG OGSÅ HER: IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE, IKKE FOR Å KNULLE ANDRE! Hordan kan du si at DET MÅ VÆRE for å knulle andre, når mange av parene ikke bytter partner?????? Håper du nå kan slutte å fortelle FOR meg! jeg vet hva keg selv liker! Nå viser jo du hvor smart du er da. Innlegge handler om partnerbytte.. likevel sier du at de ikke bytter partner.. juhu.. lenge leve deg o vise.. Skjønner jo at partneren din har stort behov for å bytte partner... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1488663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor er du her? Hvorfor gidder du å si sånt om andre mennesker? Og jeg synes det er rart at du vet hva alle tenker her inne? Og siden du kjenner så godt til beibiblue s sexliv, så kan du kanskje fortelle hva det var som gjorde at de "liksom" kjørte seg fast i en rutine? Og siden du vet alt om hva jeg føler om mitt sexliv, så er vel det riktig det jeg sier om deres? At dere har et utrolig kjedelig sexliv og at mannen din egentlig vil ha en jente til i senga, men han sier han missliker det, fordi du ville kalt han syk, at han ikke elsker deg osv.. Skjønner at jeg traff et ømt punkt hos deg så provosert som du ble. Du kan jo alltids bytte partner da så du får en som liker deg og bare deg... *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1488665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jujanka Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Herregud! Ser du dine egne svar? Jeg skrev ikke at du sikkert fantaserer om det, men at din mann sikkert gjør. Og grunnen til at jeg skrev det er for å få deg til å se hvor dumt det blir å påstå. På samme måte, som du mener vi er seksuelt avvikende og ikke har det bra sammen fordi vi tenner på trekant/firkant. Og da må jeg spørre deg: Når møtte du meg? I hvilken fortrolig sammeheng fortalte jeg deg at min samboer og jeg har et dårlig sexliv? Og hvis du hadde kunt lese (men du kan bare kikke tilbake) så ser du at jeg har skrevet hele veien: JEG FORSTÅR VELDIG GODT AT DETTE IKKE ER NOE FOR ALLE PAR! OG PÅTVINGER INGEN DETTE. DETTE ER NOE VI TENNER PÅ. OG I MOTSETNING TIL DEG, SÅ FORSTÅR VI AT MENNESKER LIKER FORSKJELLIGE TING NÅR DET GJELDER SEX. Vi bryr oss ikke om noen tenner på regntøy og vi beskylder ikke dem å ha et dårlig sexliv for det. Vi beskylder ingen for å ha et dårlig sexliv. (Og grunnen til at jeg skrev at dere sikkert har et kjedelig sexliv, var fordi DU begynte å si at vi ikke er nok for hverandre.) Og hvis vi hadde hatt et så tragisk sexliv som du skal ha det til, så hadde ikke vi vært sammen! Enkelt å greit! (Ps. Hvis jeg hadde vært mannen din, så hadde heller ikke jeg tort å sagt jeg tente på to jenter samtidig hvis jeg hadde vist at ektefellen hadde skilt seg, bare forslaget hadde kommet opp. Sier ikke at han ikke mener det han sier til deg, men at han uansett sikkert litt redd for å si sine fantasier når man vet at noen klikker helt, bare ved å høre dem) Tror du jeg klikker vilt når vi snakker om ting? Du, ikke overfør dine erfaringer om deg selv til andre. Som sagt mange ganger har jeg og minn mann et velfungerende og bra liv sammen på alle områder, i motsetning til deg tydeligvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205494-kunne-du-tenkt-deg-og-ha-partnerbytte/page/9/#findComment-1488669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.