Gå til innhold

Kanskje er det noe på gang nå???

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodigica

Å. nå er jeg så spent at jeg knapt klarer å sitte stille! Vi har vært "uforsiktige" i et halvt år nå, i håp om å få nr to snart. (dvs at jeg har prøvd for harde livet, mens samboeren ikke har tenkt like mye på det...)

Sist periode er jeg ikke sikker på når jeg hadde el, tror kanskje det var bare 3 dager etter mens. Heldigvis hadde vi samleie på den tida.

Nå har det gått 9 dager, og plutselig i dag fikk jeg kjempeømme bryster. Det var det første svangerskapstegnet jeg merket sist også... I tillegg våknet jeg og var kjempekvalm på søndag (ikke bakrus altså!), og har følt meg litt uggen i magen egentlig hver morgen før frokost de siste dagene.

Så nå HÅPER jeg selvfølgelig masse. Gud, jeg blir skuffet hvis jeg får mensen nå!!! ER det noen vits å ta svangerskapstest i morgen (9-10 dager etter el)? Alt er bedre enn å gå å vente slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205560-kanskje-er-det-noe-p%C3%A5-gang-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

De sier at du kan teste ca to uker etter el, så det kan jo være for tidlig. Jeg fikk en svaak strek 1-2 dager etter ventet mens (fornøyd cecily??:) Jeg skrev mens og ikke mensen)

Noen kan teste positiv før. Hvis du har råd til å bruke masse penger på graviditetstester, så kan du jo prøve. Det er jo ikke så rart at vi er så spente hver måned. Det å bli gravid er jo det største som kan skje her i livet (synes jeg)

De sier at du kan teste ca to uker etter el, så det kan jo være for tidlig. Jeg fikk en svaak strek 1-2 dager etter ventet mens (fornøyd cecily??:) Jeg skrev mens og ikke mensen)

Noen kan teste positiv før. Hvis du har råd til å bruke masse penger på graviditetstester, så kan du jo prøve. Det er jo ikke så rart at vi er så spente hver måned. Det å bli gravid er jo det største som kan skje her i livet (synes jeg)

Flink pike!

c",)

Gjest utålmodigica

Jeg sjekket kalenderen og oppdaget at det var I DAG jeg skulle få mensen. For det første går jeg ALDRI over, og for det andre får jeg gjerne blodblandet utflod noen dager før. Og det har jeg ikke hatt heller.

Hurra! Har kjøpt test, skal ta den i morgen så vet jeg sikkert.

Sa det foresten til samboeren, og han ble slett ikke overrasket. "Det har jeg visst i flere dager, akkurat som forrige gang du var gravid" sa han, og begrunnet det med verdens ekleste grunn! Vil ikke gå inn på detaljer, men det har noe med kreativ tungebruk i senga å gjøre... ÆSJ!! Men litt interessant? Gratis (og hyggelig?)test: Bruk kjæresten din!

Gjest mirakel*2?

Jeg sjekket kalenderen og oppdaget at det var I DAG jeg skulle få mensen. For det første går jeg ALDRI over, og for det andre får jeg gjerne blodblandet utflod noen dager før. Og det har jeg ikke hatt heller.

Sa det foresten til samboeren, og han ble slett ikke overrasket. "Det har jeg visst i flere dager, akkurat som forrige gang du var gravid" sa han, og begrunnet det med verdens ekleste grunn! Vil ikke gå inn på detaljer, men det har noe med kreativ tungebruk i senga å gjøre... ÆSJ!! Men litt interessant? Gratis (og hyggelig?)test: Bruk kjæresten din!

hehe, jo beskriv den gratise testen:) Jeg hadde sikkert ikke klart å vente med å teste, men det er sikkert lurt å vente til imorgen.

Gjest mirakel*2?

jaaaa? Tatt testen nå?

Annonse

Gjest utålmodigica

jaaaa? Tatt testen nå?

Dessverre, nei! Er blitt veldig i tvil om merknadene på kalenderen min for den siste måneden stemmer. Tror ikke siste mens er notert på riktig dag/uke, og klarer ikke å huske når!

Jeg føler meg fortsatt svært gravid, men økonomien er VELDIG stram nå før jul, så jeg risikerer ikke å kaste bort penger på å ta en for tidlig test. Venter noen dager til, selv om jeg holder på å dø av spenning.

De siste dagene har jeg hatt så mystisk vondt i leggene, akkurat som det strammer seg helt i musklene og de blir som harde kuler -selv om jeg prøver å slappe av. Aldri hatt det slik før. Er det leggkramper? Er ikke det en svangerskapsplage også? Og i går klarte jeg bare ikke lukten av duftlyset som jeg har likt før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...