Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da kom mensen... skuffende, men det var jo første forsøk. Vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve bare denne mnd og så vente til april/mai for at barnet ikke skulle bli født så sent på året. Men nå er vi blitt enige om at det ikke er viktig, så vi fortsetter:) Krysser fingrene for neste mnd... både for oss og alle dere andre som prøver:) Gode råd tas imot med takk!Nattaklem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205638-vi-pr%C3%B8ver-p%C3%A5-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff! jaja. Nye muligheter. Ingen råd. Eneste er at en må slappe av. Det funket forrige gang jeg ble gravid. Skal prøve intenst på det denne måneden;)

Ja, skal prøve å slappe av litt mer jeg også. Kanskje jeg slipper å gå flere dager over tida unødvendig da:) Lykke til:) Spiser du folat eller hva det nå heter?

Gjest mirakel*2?

Ja, skal prøve å slappe av litt mer jeg også. Kanskje jeg slipper å gå flere dager over tida unødvendig da:) Lykke til:) Spiser du folat eller hva det nå heter?

ja, jeg spiser folat. Jeg gjør ingenting annet. Har hørt at enkelte drikker hostesaft, og noen får mannen til å ta sinktabletter. Jeg gidder ikke å begynne å stresse med slike ting. Da ender det bare med at jeg kun går og tenker på det hele tiden.

Gjest Høst og vinter er fint!

Hva har det å si om barnet blir født sent på året?

Hele familien min er høstbarn, og har aldri sett noen problemer med det! Fint å slippe å gå høygravid like før termin midt på varmeste sommeren (varmt!) eller midt på vinteren(vanskelig å finne klær!), og så blir det jo så utrolig morsomt med den første sommeren for den lille når han er blitt noen måneder gammel. Greit å ha bursdag i skoleåret også, ikke midt i ferien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...