Gå til innhold

Hehe, telefontrøbbel

Anbefalte innlegg

skorpionfisken

Jeg fikk en merkelig telefon i går kveld.

Det ringer på mobilen min:

- hallo?

-Hei, jeg heter (jentenavn jeg aldri har hørt før) og har vært sammen med (guttenavn jeg aldri har hørt før) i et par år tidligere.

-Javel, men er du sikker på at du har ringt rett nå?

-Ja for nå har det vært slutt mellom oss en stund, og så er vi begynt å rote sammen igjen. Hva synes du om det?

-????. Du jeg aner ikke hvem hverken du eller han er. Du må ha ringt feil.

-Neida du står oppført i telefonboka på mobilen hans og jeg vet at dere har rotet sammen selv om han nekter for det. Synes du jeg skal bli sammen med ham selv om han roter med deg?

-Du han roter ikke med meg, jeg er sannsynligvis mye eldre enn dere to, og jeg har aldri hørt om hverken deg eller ham og jeg aner ikke hvorfor jeg har havnet i telefonen hans.

-Jo men jeg vet jo....(lengre utredning om hvor håpløs han er osv, men det vet jo jeg for jeg kjenner ham jo...).

Jeg ga opp og la på.

Etter tonefallet hennes å dømme stoler hun ikke det døyt på ham, så de blir sannsynligvis ikke sammen igjen. Men nå sitter jeg altså som et spørsmålstegn og lurer på hvordan jeg har havnet i en fremmed manns telefon, og nå får skylda for at to unge ikke kommer sammen igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205670-hehe-telefontr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Hehe..enten er det kødderinging eller så er det noen fjortiser som ikke vet hva de vil ;)

Neida, jeg vet hva mine venners barn heter.

Jeg heller ennå til at det egentlig lå et annet nr i den telefonen, og at hun hadde så travelt med å skrive det av før han oppdaget at hun snikså i mobilen hans at hun skrev nummeret feil.

skorpionfisken

Hehe..enten er det kødderinging eller så er det noen fjortiser som ikke vet hva de vil ;)

Oupps feil plass, den skulle til Elextra.

Jeg tror hun var alvorlig nok. Hun var meget fornærmet over at jeg ikke ville innrømme å ha rotet med typen hennes. Vi rottet oss sammen og hadde blitt enige om å nekte, og jeg måtte ikke tro at jeg hjalp ham med å lyve.

Annonse

skorpionfisken

Er det lenge siden du fikk det nummeret du har nå? Har opplevd at utgåtte numre "blir som nye" (at noen andre får "ditt" gamle nummer - eller i dette tilfellet: Du har kanskje fått "noen andres" gamle nummer?)

Nei, jeg har hatt det i 5-6 år.

Hehe, en venninne opplevde det, hun har fått det gamle nummeret til en databedrift og får til statighet tekniske spørsmål over telefonen, hun som knapt nok kan opp ned på sin egen PC:-).

Nei, jeg har hatt det i 5-6 år.

Hehe, en venninne opplevde det, hun har fått det gamle nummeret til en databedrift og får til statighet tekniske spørsmål over telefonen, hun som knapt nok kan opp ned på sin egen PC:-).

Hmmm. Merkelig. Nei, da er det vel bare å tilstå da. Håper han var verdt det ;-)

skorpionfisken

Hmmm. Merkelig. Nei, da er det vel bare å tilstå da. Håper han var verdt det ;-)

:-)

Kunne vært gøy å sjekke opp hvem det var og om han var lekker, men nå husker jeg ikke engang hvilket navn hun sa han het og jeg har bare hennes nummer som innkommet på mobilen min.

skorpionfisken

Har du søkt i telefonkatalogen på nett på ditt eget nummer, og sett om det er bare du som kommer opp?

Det finnes feil i de fleste registre.

Ikke rot med ham mer, det kan hende de vet hvor du bor også... :-)

Ja ikke sant. De vet nok alt om meg, for mitt nummer står åpent og fritt med min adresse på telefonkatalogen på nettet. Men det står jo ikke noe der om hvor gammel jeg er eller hvor pen jeg er, så jeg er nok en potensiell rival ja ;-).

Mannen til en kollega av meg heter det samme som en veldig populær fotballspiller i elitedivisjonen. Du kan tro de får mange knisende ungjenter som ringer dem til alle døgnets tider og vil snakke med ham. Når hun tar telefonen tror de at hun er hans mor :-).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...