Altman Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har problemer av og til med at Opera henger i 5-30 sekunder. Dvs. det er ikke bare Opera som henger, men det skjer bare når jeg starter Opera. Det virker som det er noen innstillinger det letes etter, men det er vanskelig å si, gitt. Hva kan det være? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Vanskelig å si uten å kjøre en filmonitor på systemet mens du starter programmet. Er det noe du har spesielt mye av? Mail, bokmerker, midlertidige filer? I så fall kan du forsøke å fjerne dette og se om det gjør noen forskjell på oppstarten. 0 Siter
Altman Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Vanskelig å si uten å kjøre en filmonitor på systemet mens du starter programmet. Er det noe du har spesielt mye av? Mail, bokmerker, midlertidige filer? I så fall kan du forsøke å fjerne dette og se om det gjør noen forskjell på oppstarten. Nja, tror ikke det har noe med dette å gjøre. Tror du det kan ha noe å gjøre med ruter/DHCP/IP-adresse? jeg innbiller meg at Opera "leter" etter noe når den henger. 0 Siter
citoyen Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nja, tror ikke det har noe med dette å gjøre. Tror du det kan ha noe å gjøre med ruter/DHCP/IP-adresse? jeg innbiller meg at Opera "leter" etter noe når den henger. Jeg forsto det sånn at det skjer bare ved oppstart av Opera? I så fall er det mest sannsynlig innlesing av filer som er problemet. Spesielt med mye mail kan dette være et problem, fordi det er mange små filer som må leses inn. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det problemet har jeg hatt med hver eneste versjon av Opera de siste 3-4-5 årene. Det suger, rett og slett (selv om alternativene er marginalt bedre). "....................................." 0 Siter
Altman Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Jeg forsto det sånn at det skjer bare ved oppstart av Opera? I så fall er det mest sannsynlig innlesing av filer som er problemet. Spesielt med mye mail kan dette være et problem, fordi det er mange små filer som må leses inn. Nei, det er ikke mail som er problemet. Jeg bruker ikke den mailklienten. 0 Siter
Altman Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Det problemet har jeg hatt med hver eneste versjon av Opera de siste 3-4-5 årene. Det suger, rett og slett (selv om alternativene er marginalt bedre). "....................................." Bortsett fra det med hengingen er jeg veldig, veldig fornøyd 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Bortsett fra det med hengingen er jeg veldig, veldig fornøyd Ja - Opera er en glimrende browser, bortsett fra at den er helt ubrukelig :-) "............................................" 0 Siter
Altman Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Ja - Opera er en glimrende browser, bortsett fra at den er helt ubrukelig :-) "............................................" Du må ha vært særdeles uheldig, for min har fungert brillefint i mange år 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du må ha vært særdeles uheldig, for min har fungert brillefint i mange år Tja...jeg vet ikke. Jeg har vært innom absolutt alle versjonene av Opera f.o.m den første. Og det har gradvis blitt dårligere. Det samme gjelder f.eks også Firefox. Men det er mulig jeg har spesiellt strenge krav til en browser :-) ".............................................." 0 Siter
Altman Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Jeg forsto det sånn at det skjer bare ved oppstart av Opera? I så fall er det mest sannsynlig innlesing av filer som er problemet. Spesielt med mye mail kan dette være et problem, fordi det er mange små filer som må leses inn. Jeg fant problemet. Jeg hadde installert en ikke-eksisterende printer. Dvs. den var fjernet. Da jeg fjernet printeren fra OS-et, forsvant "hengingen" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.