Gå til innhold

Min venninnes ONS *fnis*

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri ONS her.. : O )

Må nesten spørre dere jeg, siden jeg har hatt samme mann i 100 år og aldri hatt ONS før. Venninna mi og jeg var på byen på lørdag. Jeg ble sjekket opp av en kjekk fyr, men som sagt er jeg opptatt og sa det til han og "men venninna mi der er singel" og pekte på henne på fleip. Fem minutter etterpå råkliner de. Javel.. sikkert koselig det.

Så kommer venninna mi til meg 30 minutter etterpå og spør om det er greit for meg at hun går litt før det stenger fordi hun ville "ha seg noe". Sier hun får gjøre som hun vil, og beskytte seg. Jada, de går hjem til henne. Knuller vilt i flere timer. Han "hore-knuller" henne som hun sa, røff og kinky. Men det er jo bare sex, men hun synes det ble litt voldsomt. Så tar han fingeren hennes og dytter i anus!!?? Er det vanlig at man gjør sånt med folk man ikke kjenner og ikke vet om liker anal-sex?

Venninna mi synes det var ekkelt, men ble lettere sjokka og sa ikke noe. *fnis* Ikke riktig tidspunkt å være sjenert på mener nå jeg da.

Hadde mannen min sagt han ville jeg skulle fingre han bak vet jeg ærlig talt ikke hva jeg hadde svart. Hadde vel gjort det siden vi kjenner hverandre så godt og er sammen, men ville ALDRI gjort det på en fremmed mann.

Er det jeg som er sær? Blir nesten litt skremt jeg av disse historiene til venninna mi fra hennes netter etter en fuktig bytur.

Veit ikke om jeg hadde turt jeg å ta med meg en ukjent hjem, man veit jo aldri hva man får da. Og er det ille, hva gjør man da? Venter på de skal bli ferdige mens man tenker på morgendagen, faker at man må spy og ber de gå eller sier at man ikke liker det sånn eller sånn?

Er bare fryktelig nysgjerrig. :) Venninna mi sa ikke noe og venta bare på at fyren skulle bli ferdig. Det tok to timer. Hehe. og etter fem min. pause var han jaggu klar igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205753-min-venninnes-ons-fnis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker ons. Jeg synes det er utrolig spennende, som julaften da jeg var yngre. Man vet aldri hva man får når det gjelder størrelse, utseende der nede, hvilke teknikker han har, hva han gjør, hva han liker, hva som kommer til å skje... =)

Har selv opplevd at en ons har puttet fingren i rumpa mi, og jeg kan ikke fordra det, men da skifter jeg bare stilling eller noe =)

Hvis det er dårlig så gjør man det beste utav det selv til det er over. Så stikker man enten med en gang, eller sover ut såpass med rus at man orker å dra seg hjem. Er det bra, sover jeg gjerne over i armkroken hans, og tar en morgenrunde aswell ;)

Og ingenting er så morsomt som å ringe venninna på søndagen å fortelle om nattens opplevelser!

(Nå hørtes det som om jeg har hatt vanvittig med ons, det har jeg ikke altså, men nok til å danne litt erfaringer) =)

hehe ;) håper jeg også slipper å ønske meg ons. vet ikke hvordan "prosessen" fåregår, og en ukjent mann hjem, eller hjem til han... nei takk!!!

å i tillegg at han stikker hennes finger i rompa... om jeg så noen gang skulle hatt ons og en mann hadde gjort det - jeg hadde vaska henna og pakka klærne! blæh! hadde min mann spurt om jeg kunne gjøre det, hadde jeg _kanskje_ gjort det, men...

gla jeg slipper ons!!

Jeg elsker ons. Jeg synes det er utrolig spennende, som julaften da jeg var yngre. Man vet aldri hva man får når det gjelder størrelse, utseende der nede, hvilke teknikker han har, hva han gjør, hva han liker, hva som kommer til å skje... =)

Har selv opplevd at en ons har puttet fingren i rumpa mi, og jeg kan ikke fordra det, men da skifter jeg bare stilling eller noe =)

Hvis det er dårlig så gjør man det beste utav det selv til det er over. Så stikker man enten med en gang, eller sover ut såpass med rus at man orker å dra seg hjem. Er det bra, sover jeg gjerne over i armkroken hans, og tar en morgenrunde aswell ;)

Og ingenting er så morsomt som å ringe venninna på søndagen å fortelle om nattens opplevelser!

(Nå hørtes det som om jeg har hatt vanvittig med ons, det har jeg ikke altså, men nok til å danne litt erfaringer) =)

dæven, du har hatt noen heftige julekvelder da du var yngre!! "Jeg synes det er utrolig spennende, som julaften da jeg var yngre. Man vet aldri hva man får når det gjelder størrelse, utseende der nede, hvilke teknikker han har, hva han gjør, hva han liker, hva som kommer til å skje... =) "

tjihi :D

Annonse

dæven, du har hatt noen heftige julekvelder da du var yngre!! "Jeg synes det er utrolig spennende, som julaften da jeg var yngre. Man vet aldri hva man får når det gjelder størrelse, utseende der nede, hvilke teknikker han har, hva han gjør, hva han liker, hva som kommer til å skje... =) "

Hahaha! Syke menneske.. =p

*lol*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...