Gå til innhold

utroskap

Gjest skeptiker til det

Anbefalte innlegg

Gjest skeptiker til det
Skrevet

leste et innlegg inne på psykitri om en som var så sjalu og lurte på om det gikk an å få hjelp for det.

men er det rart at mange er sjalu, paranoid og tenker det verste, så mye utroskap som det er her i landet.

hører, ser og leser daglig om folk som er utro, det har gjort meg skeptisk, hvorfor skal ikke det også skje meg om jeg er i et forhold?

Nå er jeg singel, men trur nok det er en tanke som evt kommer til å plage meg om jeg får meg kjærest.

skorpionfisken
Skrevet

Man skal bekymre seg for det man kan gjøre noe med. Det man ikke kan gjøre noe med bør man heller ikke bekymre seg for. Det som skjer det skjer enten man bekymrer seg eller ikke.

Du kan aldri gardere deg mot utroskap.

Du bør leve i et forhold uten å bli totalt avhengig av den andre. Tenke som så at vi har det fint nå. Nyt det. Skulle det ikke vare så får du tenke at det var fint så lenge det varte.

Skrevet

Man skal bekymre seg for det man kan gjøre noe med. Det man ikke kan gjøre noe med bør man heller ikke bekymre seg for. Det som skjer det skjer enten man bekymrer seg eller ikke.

Du kan aldri gardere deg mot utroskap.

Du bør leve i et forhold uten å bli totalt avhengig av den andre. Tenke som så at vi har det fint nå. Nyt det. Skulle det ikke vare så får du tenke at det var fint så lenge det varte.

Nemlig. :o) Nå tror jeg neppe at kjæresten min er eller kommer til å være utro mot meg, men skulle han være det så er det ham det er synd på. Det vil jo da være han som er Den Store Drittsekken.

Gjest hjelp meg pliiiiz!
Skrevet

Jeg har skrevet det innlegget over, uten først å ha lest ditt da,men det at jeg ikke stoler på kjæresten min har sikkert noe med det at det er så utrolig mye utroskap som går rundt, og når noen i familien hans har vært utro uttalige ganger, så hjelper ikke det på heller. MEN de er to vidt forskjellige typer, og vedkommende elsket ikke personene, mens kjæresten min elsker meg, men uansett det er ikke en unnskyldning, men....det skal ikke være lett!

Gjest skeptiker til det
Skrevet

Nemlig. :o) Nå tror jeg neppe at kjæresten min er eller kommer til å være utro mot meg, men skulle han være det så er det ham det er synd på. Det vil jo da være han som er Den Store Drittsekken.

Enn de som er utru og aldri forteller det, kanskje bruker de ikke prevansjon heller og utsetter sin partner for både det ene og andre

Skrevet

Enn de som er utru og aldri forteller det, kanskje bruker de ikke prevansjon heller og utsetter sin partner for både det ene og andre

Ekstreme drittsekker kaller jeg sånne.

Heldigvis har jeg overhode ingen grunn til å tro at min kjære driver på sånn. :o)

skorpionfisken
Skrevet

Det er vel likevel ikke noe du kan gjøre noe med.

Er det noen vits i å ødelegge sitt eget liv med bekymringer over hva som kan skje, istedet for heller å ta bekymringene når eller hvis de dukker opp.

Man er livredd for utroskap, men man er ikke like redd for å crasje bilen og bli varig invalid. Det er jo noe som bare skjer med andre. Utroskap kan skje deg like godt som en ulykke. Men i hverdagen er vi ikke livredde for ulykker. Hvorfor da bekymre seg mer for en utroskap som kanskje skjer om man er uheldig.

Gjest skeptiker til det
Skrevet

Det er vel likevel ikke noe du kan gjøre noe med.

Er det noen vits i å ødelegge sitt eget liv med bekymringer over hva som kan skje, istedet for heller å ta bekymringene når eller hvis de dukker opp.

Man er livredd for utroskap, men man er ikke like redd for å crasje bilen og bli varig invalid. Det er jo noe som bare skjer med andre. Utroskap kan skje deg like godt som en ulykke. Men i hverdagen er vi ikke livredde for ulykker. Hvorfor da bekymre seg mer for en utroskap som kanskje skjer om man er uheldig.

Det var kloke ord, takk, fikk noe å tenke på der:)

Forøvrig har jeg lagt merke til at du er ei klok dame, leser ofte dine svar grundig i ulike sammenhenger:)

Skrevet

Det er da mange mennesker som er tro mot sin kjære. Et forhold vil da ha liten grobunn med slike forhåndsmistanker.

Mvh

Gjest know the feeling
Skrevet

Skjønne godt hva du tenker. Jeg har opplevd å bli bedratt, og har blitt sjekka opp av nok menn på byen med samboer/kjæreste til at jeg har blitt nokså skeptisk selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...