Gjest caramelliiia Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Fikk et magasin, sånn "Nytt og Nyttig", der man kan bestille diverse saker. Med den var det et skriv hvor det stod jeg var nr. 6 av 180 stk. som hadde vunnet en gratis tur (fly og hotell inkludert) til Venezia. Jeg må svare innen 10 dager for å få den. Kunne ikke finne noen som helst slags hake ved det etter å ha studert det. Hmmmm er fremdeles litt skeptisk, vet ikke om jeg skal ta sjansen på dette eller ikke. Noen andre her som har erfaring fra sånt, eller fått det samme i posten? 0 Siter
Freya Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg kjenner to stykker som har vunnet slike turer, det er ikke tull. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg vet om 5-6 dtykkrt, minst, som har vært på sånne turer. De fleste av dem i Paris, dog, men de har vel endret destinasjon. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg fikk også dette brevet i dag. Det kommer fra prisfest.no Det er ingenting i brevet som ligner på noe svindelforsøk, de skal ikke ha penger og heller ikke noe kontonummer så jeg tror jeg sender inn og ser hva som skjer videre. 0 Siter
lex Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det samme spørsmålet ble stilt her 9. nov. Sjekk svarene der. 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Haken er at det koster masse for å være med på utflukter, og hvis du vil ha med partner koster det også en del. Men for all del, det er jo som regel verdt det, en opplevelse iallefall. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Her er link til forrige tråd om dette. Ser ut til at vi alt i alt kommer til å betale omtrent like mye som om vi selv hadde bestilt turen. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2836457 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Her er link til forrige tråd om dette. Ser ut til at vi alt i alt kommer til å betale omtrent like mye som om vi selv hadde bestilt turen. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2836457 uff dette ble jo tull da. skulle vise deg tråden jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg vet om 5-6 dtykkrt, minst, som har vært på sånne turer. De fleste av dem i Paris, dog, men de har vel endret destinasjon. Samme her - jeg kjenner flere. 0 Siter
illuminatum Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 har også fått det samme brevet ei jeg kjenner var med samme konsept til Paris. ingen skjulte ting, men utflukter koster stivt og hotellet er vel neppe i sentrum kanskje vi ender opp på samme tur? 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Eksen min vant en tur til Paris -og hadde det kjempefint der! 0 Siter
Gjest caramellllia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 har også fått det samme brevet ei jeg kjenner var med samme konsept til Paris. ingen skjulte ting, men utflukter koster stivt og hotellet er vel neppe i sentrum kanskje vi ender opp på samme tur? Ja, kanskje vi ender opp på samme tur! Jeg tror jammen meg jeg hopper på dette her jeg, taper ikke noe på det annet enn hva det koster for meg å reise til oslo og tilbake. 4 dager i avslapning i venezia, hvorfor ikke Si ifra hvis du melder deg på da, og hvilken dato du tar. Har hørt at man får velge mellom noen datoer for avreise. 0 Siter
Gjest caramellliia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg fikk også dette brevet i dag. Det kommer fra prisfest.no Det er ingenting i brevet som ligner på noe svindelforsøk, de skal ikke ha penger og heller ikke noe kontonummer så jeg tror jeg sender inn og ser hva som skjer videre. Heheyy..da blir vi flere som drar da. Blir koselig dette her 0 Siter
Gjest venezia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Heheyy..da blir vi flere som drar da. Blir koselig dette her Har vunnet en slik tur jeg også. Vet du om man må reise alene? Har ikke lyst til det jeg... Kan man betale ekstra for ha med seg en person? Slik man kan på disse nytt og nyttig turene? 0 Siter
illuminatum Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ja, kanskje vi ender opp på samme tur! Jeg tror jammen meg jeg hopper på dette her jeg, taper ikke noe på det annet enn hva det koster for meg å reise til oslo og tilbake. 4 dager i avslapning i venezia, hvorfor ikke Si ifra hvis du melder deg på da, og hvilken dato du tar. Har hørt at man får velge mellom noen datoer for avreise. Har hørt det samme jeg også. Skal holde deg orientert. 0 Siter
Line Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg fikk også et sånt i går, var nr 180 av 180. Synes det virket litt vel fantastisk, det må være noe rart et sted. Nekter å tro at akkurat JEG ble valgt ut, det der er bare spam. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Heheyy..da blir vi flere som drar da. Blir koselig dette her Jeg kommer ikke til å dra dit. Sparer pengene til sydentur sammen med familien istedet. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Vet det er flere på jobben som har vært med på slike turer via dette bladet (Italia) - er visst helt ok!!!! 0 Siter
mermaid Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg vant tur nr 4, prøver ihvertfall, kanskje jeg ser noen av dere der?? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 JEg var i Paris i høst. Skal til venezia i mars. "Catchet" ligger vel i at du reiser gratis, men at det ikke er så veldig billig for den du evt tar med deg. Men på denne måten holder de liv i reiseselskapene og hvis du reiser alene, får du en helt gratis tur bortsett fra lommepenger. Jeg hadde med en venninne til Paris, og vi delte utgiften til billetten hennes. Så reiste begge til en gunstig pris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.