Gå til innhold

vunnet tur til Venezia, men er det bare tull?

Anbefalte innlegg

Gjest caramelliiia
Skrevet

Fikk et magasin, sånn "Nytt og Nyttig", der man kan bestille diverse saker.

Med den var det et skriv hvor det stod jeg var nr. 6 av 180 stk. som hadde vunnet en gratis tur (fly og hotell inkludert) til Venezia. Jeg må svare innen 10 dager for å få den. Kunne ikke finne noen som helst slags hake ved det etter å ha studert det.

Hmmmm er fremdeles litt skeptisk, vet ikke om jeg skal ta sjansen på dette eller ikke.

Noen andre her som har erfaring fra sånt, eller fått det samme i posten?

Skrevet

Jeg kjenner to stykker som har vunnet slike turer, det er ikke tull.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg vet om 5-6 dtykkrt, minst, som har vært på sånne turer. De fleste av dem i Paris, dog, men de har vel endret destinasjon.

Skrevet

Jeg fikk også dette brevet i dag.

Det kommer fra prisfest.no

Det er ingenting i brevet som ligner på noe svindelforsøk, de skal ikke ha penger og heller ikke noe kontonummer så jeg tror jeg sender inn og ser hva som skjer videre.

Skrevet

Haken er at det koster masse for å være med på utflukter, og hvis du vil ha med partner koster det også en del.

Men for all del, det er jo som regel verdt det, en opplevelse iallefall.

Skrevet

Jeg vet om 5-6 dtykkrt, minst, som har vært på sånne turer. De fleste av dem i Paris, dog, men de har vel endret destinasjon.

Samme her - jeg kjenner flere.

Skrevet

har også fått det samme brevet

ei jeg kjenner var med samme konsept til Paris. ingen skjulte ting, men utflukter koster stivt og hotellet er vel neppe i sentrum

kanskje vi ender opp på samme tur?

Skrevet

Eksen min vant en tur til Paris -og hadde det kjempefint der! :)

Gjest caramellllia
Skrevet

har også fått det samme brevet

ei jeg kjenner var med samme konsept til Paris. ingen skjulte ting, men utflukter koster stivt og hotellet er vel neppe i sentrum

kanskje vi ender opp på samme tur?

Ja, kanskje vi ender opp på samme tur! :) Jeg tror jammen meg jeg hopper på dette her jeg, taper ikke noe på det annet enn hva det koster for meg å reise til oslo og tilbake.

4 dager i avslapning i venezia, hvorfor ikke :)

Si ifra hvis du melder deg på da, og hvilken dato du tar.

Har hørt at man får velge mellom noen datoer for avreise.

Gjest caramellliia
Skrevet

Jeg fikk også dette brevet i dag.

Det kommer fra prisfest.no

Det er ingenting i brevet som ligner på noe svindelforsøk, de skal ikke ha penger og heller ikke noe kontonummer så jeg tror jeg sender inn og ser hva som skjer videre.

Heheyy..da blir vi flere som drar da. Blir koselig dette her :)

Skrevet

Har vunnet en slik tur jeg også.

Vet du om man må reise alene?

Har ikke lyst til det jeg...

Kan man betale ekstra for ha med seg en person? Slik man kan på disse nytt og nyttig turene?

Skrevet

Ja, kanskje vi ender opp på samme tur! :) Jeg tror jammen meg jeg hopper på dette her jeg, taper ikke noe på det annet enn hva det koster for meg å reise til oslo og tilbake.

4 dager i avslapning i venezia, hvorfor ikke :)

Si ifra hvis du melder deg på da, og hvilken dato du tar.

Har hørt at man får velge mellom noen datoer for avreise.

Har hørt det samme jeg også.

Skal holde deg orientert.

Skrevet

Jeg fikk også et sånt i går, var nr 180 av 180. Synes det virket litt vel fantastisk, det må være noe rart et sted.

Nekter å tro at akkurat JEG ble valgt ut, det der er bare spam.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å dra dit.

Sparer pengene til sydentur sammen med familien istedet.

Gjest Masahiro
Skrevet

Vet det er flere på jobben som har vært med på slike turer via dette bladet (Italia) - er visst helt ok!!!! :)

Skrevet

Jeg vant tur nr 4, prøver ihvertfall, kanskje jeg ser noen av dere der??

• 2 måneder senere...
Gjest kroppogsjel
Skrevet

JEg var i Paris i høst. Skal til venezia i mars.

"Catchet" ligger vel i at du reiser gratis, men at det ikke er så veldig billig for den du evt tar med deg. Men på denne måten holder de liv i reiseselskapene og hvis du reiser alene, får du en helt gratis tur bortsett fra lommepenger.

Jeg hadde med en venninne til Paris, og vi delte utgiften til billetten hennes. Så reiste begge til en gunstig pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...