Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sniklest innlegg her et par uker, og føler at nå er min tur. Vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide igjen. Vi var begge enige om at vi ikke skulle stresse med det i begynnelsen. Vi ville ikke regne dager for eggløsning o.l.men heller ta det som det kom. LETTERE SAGT ENN GJORT. Jeg er kald og rolig på utsiden, sier fremdeles at det kommer når det kommer. Jeg skal hverfall ikke begynne å stresse med EL tester. Men etter bare en gang med mensen etter jeg tok ut spiralen er jeg rimelig baby syk allerede. Sørget i stillhet for å ha mye sex rundt antatt eggløsning og nå kan jeg bare ikke vente til neste helg for å se om mensen kommer eller ikke.

Ønsker å bli gravid NÅ!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205886-ny-i-dette-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

skal si det strømmer til med folk nå:) Det liker vi.

Jeg var helt vill i begynnelsen jeg og. Jeg har roet meg litt nå i 3 pp, men fremdeles har jeg lyst på unge NÅ jeg også. Sønnen jeg har går og snakker om babyer hele tiden. Det hjelper ikke akkurat på for å roe seg ned:)

Har du barn? Hvor gammel/gamle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205886-ny-i-dette-forumet/#findComment-1479325
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...