Gå til innhold

Forbaskete uregelmessige mens! GRRRR!

Anbefalte innlegg

Begynte på Cerazette for noen måneder siden, i stedet for Exclutona. Ammer en liten skvett hver morgen, og derfor kan jeg ikke bruke vanlige p-piller. Disse Cerazette skulle nå være så gode.

For noe sprøyt! Det er jo bare rot, jo! Her for litt siden hadde jeg i alle fall fem uker uten mens - og jeg begynte å lure på om jeg kunne være gravid. Så kom nå mensen, og den varte i åtte dager. Så - endelig ferdig...og så gikk det bare fem dager og så begynte det igjen. nå har jeg hatt fem dager med små og store blødninger - bare rot! GRRRR!

Joda, jeg vet at uregelmessige blødninger kan være en bivirkning. Jeg vet også at noen slipper mensen når de går på Cerazette. jeg måtte da selvfølgelig havne blant de som får mensen to uker i måneden :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205899-forbaskete-uregelmessige-mens-grrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign.

hei,

vet hvordan du har det, har gått på cerazette i litt over 2mnd, og har blødd mer enn to ganger i måneden også, ukeslange blødninger, med noen dagers mellomrom også starter det igjen, nå er det tredje uken nesten sammenhengende med mens, men har hvertfall ikke smerter eller mye mens. Jeg har tenkt å holde ut minst 3mnd, håper på at det skal rette seg snart, og det gjør det for de fleste..så, det kan rette seg for deg også da, gjelder bare å holde ut(selv om det er slitsomt)..har i tillegg grått masse og blitt veldig lettrørt av de, noen andre som har erfaringer med det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...