Gå til innhold

"Nerde-T-skjorter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i "nerde-T-skjorter"? Jeg er spesielt interessert i en med påskriften "There are 10 types of people in the world. Those who understand binary and those who don't."

Jeg foretrekker å handle på sider i Norge (litt pinglete når det gjelder det store utland), og GeekStuff.no er utsolgt - noen som har andre forslag?

Fortsetter under...

Gjest Flystripa
Skrevet

Håkki har sære påskrifter, men ikke denne som du sikter til, desverre.

Skrevet

Vel, selv om det er det store utland så har jeg utrolig bra erfaringer med thinkgeek.com - jaggu klarte de ikke få pakka hjem til meg fra usa på bare 3 dager også, helt villt.

Skrevet

*ler*

En sånn fikk jeg også lyst på. Får følge med på tråden.

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest handlegal
Skrevet

Takk!

Men som sagt - skummelt å handle i utlandet, og ikke minst blir det mer i porto enn det skjorta koster...

Du vet ikke om noen som selger slike i Norge - Geekstuff.no er utsolgt...

Portoen vil vel kanskje koste ca 6 dollar kan jeg tenke meg for en tskjorte. Da blir det kostende deg ca 20$ som er 130kr ca. Ikke farlig i det hele tatt. Bare send dem en mail og spør om portoen først. Og det er tollfritt under 200kroner. Så LØP OG KJØP::0)

Gjest Gine S - pinglete!
Skrevet

Portoen vil vel kanskje koste ca 6 dollar kan jeg tenke meg for en tskjorte. Da blir det kostende deg ca 20$ som er 130kr ca. Ikke farlig i det hele tatt. Bare send dem en mail og spør om portoen først. Og det er tollfritt under 200kroner. Så LØP OG KJØP::0)

Når jeg har tastet inn min bestilling får jeg opp "shipping price" på over 20 dollar - og det synes jeg er litt i overkant... :-S

Hadde dessuten tenkt å kjøpe to T-skjorter, og da blir det kanskje plusselig toll? (Selv om jeg aldri helt har funnet ut av det der...)

Men takk skal du ha! :)

Gjest handlegal
Skrevet

Når jeg har tastet inn min bestilling får jeg opp "shipping price" på over 20 dollar - og det synes jeg er litt i overkant... :-S

Hadde dessuten tenkt å kjøpe to T-skjorter, og da blir det kanskje plusselig toll? (Selv om jeg aldri helt har funnet ut av det der...)

Men takk skal du ha! :)

Du kan sende de en mail. Får alltid lavere kostnader da. Jeg bruker denne (sorry evt dårlig engelsk, men mottaker forstår):

Hi. I am interested to bay 2 of youre t-shirts itemnumber:xxx. Do you give any discount on shipping price? What would this cost? Thank you. Name; Norway

Om avsender merker pakken "as gift" unngår du toll.:0)

Skrevet

Du kan sende de en mail. Får alltid lavere kostnader da. Jeg bruker denne (sorry evt dårlig engelsk, men mottaker forstår):

Hi. I am interested to bay 2 of youre t-shirts itemnumber:xxx. Do you give any discount on shipping price? What would this cost? Thank you. Name; Norway

Om avsender merker pakken "as gift" unngår du toll.:0)

Aha!

Så lurt!

Det skal jeg prøve! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...