Gå til innhold

medisinsk abort....gravid kort tid etter

Anbefalte innlegg

hei san jeg er en dame på 28 år som ikke lenge siden took medisinsk abort(har 3 vleskapte småbarnfra flr).tiden etter admorten til kontroll hadde jeg samleie 1 gang..på kontrollen satte jeg in spiral(vanlig spiral)...2 uker etter insetting spiral fikk jeg voldsome magesmerter og litt blo..etter none dager kommer det rikelg med blo og mase lever aktie blomper (akurrat som med aborten) )har hat en spontan abort før jeg fikk mitt siste barn some er 1 år) og det levreklumpene var samme menikke smartene..de var enorme...kan det være at jeg rakk og bli gravid så kort tid etter medisinsk abort og før jeg fikk spiral..slik at det er spontan abort jeg fikk..plages med smerter i mage og uinderliv..og store smarter ved samleie(har ikke hatt før)...har dessuten cyster på eggstokkenen som kommer og går..+ celleforandinreg i livemorveggen(har operet for det og oprasjone var velyket men agresive virus som må tas med forsiktig het)...er det spontanabort? er det none frohåndregler jeg må ta med tanke på alt? burde jeg få sjekket om cycstene er ok? har spiralen også gått ut med tanke på evt spontanabort? har ikke ny time til sykehuset før i februar for ny kontoll ang celleforadnigen.....skal jeg bekymr meg mere ? har tusen spørsmål men klara ikke spøre leggen for de bytttes helle tiden ut vor jeg bor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205937-medisinsk-abortgravid-kort-tid-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...