Gå til innhold

2 års kløe i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Samboer til kløende

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 1/2 år. Etter at vi hadde sex første gangen, så fikk hun kløe. Dette har kommet og gått etter dette, men har mer eller mindre vært der hele tiden. Dette har også resultert i smerte ved samleie. Hun har vært hos 1 lege og 1 gynekolog (som tok prøver, som ikke viste noenting). Har etter anbefaling testet: Canesten (både salve og tablett, mange ganger), Clotrimazol (som vel er det samme som Canesten), Flagyl (dette tok begge), Duflican, Sinksalve, melkesyretabletter, drukket kulturmelk. Som du/dere ser, så er det prøvd en del. Akkurat nå er kjæresten min gravid i 9. måned, noe som har ført til enda sterkere kløe.

Jeg har også vært hos lege for å teste meg for sykdommer og sopp, men det var negativt.

Gynekologen anbefalte bare en ny kur med Canesten, men det virker ikke i det hele tatt.

Hun bruker ikke såpe når hun vasker underlivet. Hun bruker bomullstruser (ikke string, dessverre), og er bevisst på ikke å bruke trange bukser.

Innledningen tyder på at det kan være jeg som er smittebæreren. Jeg har kløe bare en sjelden gang iblandt. Er det noe som ikke blir testet ved en "vanlig" test som jeg kan ha?

Håper det finnes en løsning på dette, for hun blir snart sprø. I tillegg så klødde hun seg til blods i går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20595-2-%C3%A5rs-kl%C3%B8e-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...