Gå til innhold

Loette 28 og graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan blir dette, da?

Jeg er ei jente på 29 år som for ca. 5 uker siden skiftet p-pillemerke fra Yasmin til Loette 28. Har brukt Yasmin siden mars. I løpet av den første måneden etter at jeg skiftet merke, fikk jeg blødning 3 dager for tidlig, og blødde lengre enn hva jeg vanligvis gjør. Dette regner jeg for å være normalt i forbindelse med skifte av merke.

Det jeg nå er litt usikker på, er om jeg kan ha blitt gravid de siste dagene. Jeg vet også at dette ikke kan bekreftes eller avkreftes her inne. Er vel i grunnen bare interessert i om noen kan være med å tenke litt høyt sammen med meg. Her er saken:

Jeg har nemlig ikke kunnet ta p-piller følgende dager:

- tablett nr. 6 (uke 1)

- tablett nr. 8 (uke 2)

- tablett nr. 10 og 11 (uke 2)

Jeg har ikke brukt annen prevensjon, og har hatt samleie følgende dager:

- dag nr. 27 (uke 4, dvs. uka før jeg ikke tok tablett nr. 6 - se over)

- dag nr. 8 (uke 2)

- dag nr. 10 (uke 2)

Vet at dette ser sykt skjematisk ut, men tenkte at jo flere detaljer, jo mer å diskutere/ta tak i. Ja, det blir jo bare synsing, men likevel. Noen erfaringer eller tanker?

Setter pris på alle seriøse innspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205950-loette-28-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...