Gå til innhold

hvordan finner jeg ut om han er singel....?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er en for mye

Hei igjen.

Det er jeg som er singel og som har stt en kjekk gutt på treningssenteret som skriver igjen.

Nå har jeg fått litt mer kontakt med denne kjekke gutten.

HAn kom bort til meg en dag etter at jeg hadde smilt til han og sa bare hei.. til meg.

HEi,igjen svarte jeg sef.

Og vi har begynnt så smått og prate med hverandre.

Men problemet nå er hvordan skal jeg finn ut om han er singel? Eller ville han ikke ha kikket slik på meg som jeg har skrevet i de andre innlegga hvis han ikke hadde vært singel...?

Hvordan skal jeg finne ut om han er singel og om han evnt. liker meg...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205990-hvordan-finner-jeg-ut-om-han-er-singel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre! Blir mye trening på deg nå om dagen da tenker jeg? =)

Jeg synes du bare skal fortsette å prate med ham om løst og fast jeg, være hyggelig og smilende, og kanskje flørte litt om du tør.

Du kan jo spørre rett ut hvis du vil, men han bør være singel når han har utvekslet blikk med deg og kommet bort og prata. Om han liker deg merker du nok etterhvert, men alt tyder jo på at han gjør det! =)

Ikke spør om det på treningen, det virker bare litt smådesperat.

Kan du ikke bare la det flyte litt, prate og trene, og så blir det en liten avtale om kafetreff før du vet ordet av det. Da er det naturlig å snakke litt om seg selv og spørre om den slags. Men har dere kommet dere så langt, er han garantert ledig uansett... :)

Gjest Luskelita

Ikke spør om det på treningen, det virker bare litt smådesperat.

Kan du ikke bare la det flyte litt, prate og trene, og så blir det en liten avtale om kafetreff før du vet ordet av det. Da er det naturlig å snakke litt om seg selv og spørre om den slags. Men har dere kommet dere så langt, er han garantert ledig uansett... :)

Hva? Er du virkelig så naiv?? At hvis en mann flørter litt og inviterer på kafé så er han singel?

Jeg har da blitt invitert på langt heftigere ting enn en kopp kaffe med menn som var "lykkelig gifte" - også med menn som har en kone/samboer som sier at "min mann ville aldri gjøre noe sånt".... hehe

Hva? Er du virkelig så naiv?? At hvis en mann flørter litt og inviterer på kafé så er han singel?

Jeg har da blitt invitert på langt heftigere ting enn en kopp kaffe med menn som var "lykkelig gifte" - også med menn som har en kone/samboer som sier at "min mann ville aldri gjøre noe sånt".... hehe

"Lykkelig gift" synes jeg er et latterlig uttrykk. Jeg har flere ganger erfart det samme med opptatte menn ute, også veldig mye i julebordstiden. Når promillen øker, øker sjansene for utroskap. Kona er glemt og den nye sitter på fanget.

Annonse

Gjest Luskelita

"Lykkelig gift" synes jeg er et latterlig uttrykk. Jeg har flere ganger erfart det samme med opptatte menn ute, også veldig mye i julebordstiden. Når promillen øker, øker sjansene for utroskap. Kona er glemt og den nye sitter på fanget.

Ja, ikke sant? Leser stadig innlegg her inne fra jenter som bedyrer at "jeg behøver ikke være redd for at min mann skal finne på noe sånt" etc

At det går an å være så naiv!! Hvis man har vært en del på byen så vet man at selv de man minst tror kan være utro er i full sjekking så snart sjansen byr seg.

Innskriver og objektet på treningsinstituttet er unge mennesker og neppe så fordervet som dere i deres kretser.

Når det gjelder din interesse for meg, kan jeg være høflig og føye til at jeg tiltrekker meg hyggelige og anstendige menn. Dine erfaringer kan ikke tilbakeføres til annet enn nettopp... dine erfaringer.

Ja, ikke sant? Leser stadig innlegg her inne fra jenter som bedyrer at "jeg behøver ikke være redd for at min mann skal finne på noe sånt" etc

At det går an å være så naiv!! Hvis man har vært en del på byen så vet man at selv de man minst tror kan være utro er i full sjekking så snart sjansen byr seg.

Vi sier "sannynligvis" osv, og at hun finner det ut etterhvert uansett. Skal hun gå rundt å mistenke ham for å være utro osv kommer hun hvertfall ingen vei, når hun er såpass sjenert fra før.

Gjest Luskelita

Innskriver og objektet på treningsinstituttet er unge mennesker og neppe så fordervet som dere i deres kretser.

Når det gjelder din interesse for meg, kan jeg være høflig og føye til at jeg tiltrekker meg hyggelige og anstendige menn. Dine erfaringer kan ikke tilbakeføres til annet enn nettopp... dine erfaringer.

"Hyggelige og anstendige menn"...hehe... Jada, det er DET de sier disse kvinnene som er så skråsikre på sin menn... Du skulle bare visst *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...