Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte fredag kveld en skikkelig bra fyr, vi havnet på nachspiel sammen og det ble en del roting/klåing, men vi lå ikke sammen. Vi hadde det veldig hyggelig sammen morgenen etter, men jeg var litt fyllsesyk og derfor kanskje ikke maks underholende. Vi utvekslet telefonnummere, han ga meg en skikkelig god klem før jeg dro, og vi skulle ringes.

Sendte ham en sms samme kveld hvor jeg fortalt hvor hyggelig jeg syntes dette hadde vært og at jeg håpet vi kunne treffes snart igjen... Og har ennå ikke fått svar! Det hører til historien at etter min venninne som var med og hadde seg litt med kompisen hans inviterte begge + meg til middag tirsdag hos henne, de hadde takket ja og virket ivrige (dette skjedde etter at jeg hadde dratt).

HVORFOR svarer han ikke da? Fått kalde føtter? Banal problemstilling, men jeg har det bånn akkurat nå :-(

Skrevet

Mange muligheter her ..

1. Han har mistet mobilen

2. Han har fyllenerver

3. Han angrer

4. Han er ikke int i noe forhold

5. Han puler litt på ei annen han traff i går, når du lå lenge med hangover. Fulle damer er noe herk, bakfulle noe sinnsykt herk.

Skrevet

Hvis du ikke hører fra ham innen en uke, må du bare erkjenne at han ikke er interessert. Du har tonet flagg, så da kan/bør du ikke gjøre mer.

Skrevet

Ikke alle gutter som er like ivrige på sms som jenter kan være...

Skrevet

Han svarer ikke fordi han vet han skal treffe deg på tirsdag. Å avtale noe før det blir for voldsomt, det er jo tidsnok å sees da.

Skrevet

Ikke alle gutter som er like ivrige på sms som jenter kan være...

Takk til deg og Gullfisk for positive og oppmuntrende svar (selv om jeg også takler alle form for ærlige innspill).

Skrevet

Takk til deg og Gullfisk for positive og oppmuntrende svar (selv om jeg også takler alle form for ærlige innspill).

Bare hyggelig :o)

Gjest SteelMagnolias
Skrevet

Mange muligheter her ..

1. Han har mistet mobilen

2. Han har fyllenerver

3. Han angrer

4. Han er ikke int i noe forhold

5. Han puler litt på ei annen han traff i går, når du lå lenge med hangover. Fulle damer er noe herk, bakfulle noe sinnsykt herk.

Ja og mannfolk er jo bare helt topp... ehh...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...