Gjest Desperasjonen er farlig nær :-) Skrevet 27. februar 2001 Skrevet 27. februar 2001 Hvor lenge er egget befruktbart fra EL?! Er det slik at EL og EL-smerter opptrer samtidig? Jeg fikk fullt utslag på CP eggløsnignstest i dag, hadde litt utslag i går, men i dag er LH streken virkelig blå... Jeg har ingen mulighet for å være sammen med kjæresten min før klokken 15 i morgen ettermiddag!!! (Sist var søndag) Er løpet kjørt for meg denne månden? Er det for sent?! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2001 Skrevet 27. februar 2001 Egget er befruktningsdyktig 24 timer har jeg hørt. Jeg tror jeg har selve eggløsningen i det øyeblikket jeg har eggløsningssmerter, jeg kjenner det meget godt. 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 27. februar 2001 Skrevet 27. februar 2001 Jag tror att man kan få ägglossningssmärtor lite innan ägget lossnar från äggstocken. Ägget lever sedan 12-14 timmar efter att den har lossnat. Kanske du hinner att bli gravid om ni har samlag imorgon. Vi får hoppas på detta. Lycka till ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.