gre Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei. Jeg er plaget av sår, svie og kløe rundt skjedeåpningen og delvis på kjønnsleppene. Sårene er som små rifter og er rødlige. De svir og klør noe voldsomt. De kommer og går, og jeg finner ingen sammenheng i når de opptrer, men nå er det få dager jeg er helt symptomfri. Når det først kommer sår, går det ofte en hel uke før jeg er noenlunde bra. Plagene begynte rett etter jeg traff min ektemann for ca.6 år siden. Han vet ikke at han har vært plaget av noe som kan forårsake mine plager, i hvert fall ikke noe han merker. Jeg har flere ganger vært hos lege og hudlege. Er testet for herpes, noe det ikke var. Av hudlegen fikk jeg Elocon eksemsalve, men synes ikke den hjelper noe særlig. Jeg smører endel med Ceridal lipogel, og det hjelper litt på den verste kløen. Jeg har normal utflod, så jeg tror ikke det kan være sopp. Jeg har engang for ca.5 år siden vært behandlet for bakteriell vaginose. Jeg har også veldig lav sexlyst og lurer på om det kan være en følge av disse plagene, at det kan være noe homonelt som er i veien med meg? Mannen min begynner å bli rimelig lei! Jeg har gjennomgått en graviditet, og jenta ble tatt med keisersnitt (av andre årsaker), men jeg er bekymret for at plagene mine kan skade barnet ved en eventuell fødsel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206119-s%C3%A5r-svie-og-kl%C3%B8e-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.