Cilicici Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Da jeg var 14 hadde jeg bulimi, og mistet derfor mensen i litt under et halvt aar. Jeg ble frisk,men har etter det slitt med tilbakefall, naar det er vanskelige situasjoner aa takle. (Jeg er i dag 23 aar) Mensen kom altsaa tilbake da jeg begynnte aa bli frisk, og har vert i rute siden. Da jeg var 16 begynndte jeg paa p-pillen, og gikk paa dem til jeg var ca 20. Da begynndte jeg paa p-sproyten, og mistet igjen mensen, noe som etter min forstaaelse er helt normalt. Jeg sluttet med p-sproyten i november 2003, og fikk etter en del maneder (tror ca 5) mensen igjen. Etter det har jeg ikke gaatt paa noenting. Mensen har etter det ikke vert regelmessig, men den har i det miste kommet. Siste menstrasjon jeg hadde var 13 august, og den varte 5 dager som vanlig.Men etter det er den forsvunnet, og jeg er litt bekymret om hva det kan vere. Jeg har ikke hadt mye tilbakefall, og er garantert ikke gravid. Saa jeg lurer paa hvorfor jeg ikke faar mensen. Det er jo snart 2 aar siden jeg sluttet pa P-sproyten, saa det er vel ikke det som gjor det heller. I Juni flyttet jeg til USA som au pair, og har hadt litt berg og dalbane folelsesmessig. Kan det vere derfor jeg ikke faar mensen, eller...? Jeg er redd for hva det kan vere, om det kan vere noe farlig(svulst eller noe), eller om jeg kan vent med aa gaa til gynekologen til jeg kommer hjem.... Hva kan det vere? Takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206138-forsvunnet-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.