studenten000 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 HeiMin kjæreste sier at hun er smittet med herpesviruset, hun ble smittet for noen få år siden av en tidligere utenbys venn, hun ble smittet mens han utførte oralsex på henne (PS:Han hadde sår på leppene når han utførte oralsex).Hun fikk ett kraftig herpesutbrudd nedentil ett par dager senere, gikk da til legen som ga henne en kraftig kur, samtidig sa legen at etter denne kuren vil du mest sannsynlig aldri merke noe mer til herpes smitten (var dette utfra måten hun hadde blitt smittet på, legen spurte nemlig om hun visste hvordan hun hadde blitt smittet, eller hvorfor sa legen dette??)Hun sier i dag at hun måtte fortelle meg alt dette (noe jeg setter stor pris på)før vi innledet noe seksuellt forhold. Etter at hun fikk kur mot herpes, har hun heller aldri hatt noen som helst plager eller flere utbrudd etter dette.Det jeg lurer på er, hvor stor sannsynlighet har jeg for å bli smittet når vi har samleie uten kondom eller når jeg utfører oralsex på henne. Vi har gjort begge deler noen ganger, men jeg foretrekker vel egentlig kondom, ikke fordi at det er noe godt, men rett og slett fordi at jeg ikke vil bli smittet med herpesviruset.Har hørt at jeg kan bli smittet om hun ikke har noen plager, rett og slett for at det kan være små sår som hun ikke merker, stemmer dette?Er det noen forskjell om du blir smittet fra herpes1 på munn til kjønnsorganer eller om du blir smittet fra herpes2 på kjønnsorganer til munn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206177-herpes-smitte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 viruset vil hun alltid ha. leste på nettet at det var mye mindre sjans å få det når partner ikke har utbrudd. altså en sjanse for å bli smittet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206177-herpes-smitte/#findComment-1481719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.