Gå til innhold

Takk for hjelpen!

Anbefalte innlegg

For et halvt år siden skrev jeg et innlegg her - var i et forhold til en fyr med forpliktelsesvegring de luxe.. Fikk mange fine svar som stort sett sa at jeg burde dumpe kjæresten min, og finne noe bedre. Og etter noen mnds tenking, gjorde jeg det.

Nå har jeg truffet en super fyr, snill, kjekk, morsom - og han vil faktisk være en del av livet mitt - i motsetning til han andre. Har ikke angret en dag!

Så er du i tvil - det ER faktisk flere fisker i havet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206225-takk-for-hjelpen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest for@virra

Hei du!

Godt å se at det går an å få det bedre!

Jeg har ikke lest om forhistorien din,-men jeg kan ane hva du har vært igjennom.

Både når du var sammen med han andre.-og det vonde valget med å bryte med han.

Jeg sitter selv mellom barken og veden når det gjelder min mann.Veier for og imot med å bryte med han.Er jo kjempegla` i han,-men det er så mye som jeg setter spørsmålstegn ved.

Så vel mye av baksiden av medaljen før vi giftet oss,-men da hadde jeg skylapper på...og ville ikke se alt det rare.

Spørsmålet er bare om jeg klarer å leve med alt dette,-eller om jeg skal ta det vonde steget med å bryte.

Hvis jeg velger å bryte,-vet jeg at det blir tøft for meg.

Tøffere enn jeg kanskje makter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206225-takk-for-hjelpen/#findComment-1483162
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...