Gå til innhold

Hva ble det til med tur-gåeren?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Noen som husker han som skrev inn om henne han møtte når han gikk tur? Som han møtte i motgående retning, men etterhvert tok mot til seg og tok følge med henne?

Hva ble det til med dem egentlig? Happy ending?

For dere som ikke vet - vedkommende skrev flere innlegg over tid, så det var ikke bare et engangstilfelle ingen kan huske :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206260-hva-ble-det-til-med-tur-g%C3%A5eren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest løperen

Er det meg du sikter til? Hvis ikke, vennligst se bort fra dette innlegget! :-)

Vi fikk oppretta kontakt, var ute to ganger og dro faktisk på tur sammen til Jotunheimen!! Kjemien var god, og ble enda bedre, men diverse omstendigheter gjorde at det ikke var særlig realistisk å bygge videre på det hele. Men jeg skal love deg at det var et eventyr så lenge det varte, jeg som er så sjenert turte faktisk å "snu", hvis du skjønner hva jeg mener. Et godt stykke på vei er det forumistenes "skyld", som ga meg oppmuntring. :-)

Så jeg vil si det ble en happy ending til slutt, likevel.

Ellers håper jeg du også har det bra, Persille. Løper du? :-P

Med hilsen løperen, som egentlig kaller seg noe annet

Annonse

Gjest Persille

Vi fikk oppretta kontakt, var ute to ganger og dro faktisk på tur sammen til Jotunheimen!! Kjemien var god, og ble enda bedre, men diverse omstendigheter gjorde at det ikke var særlig realistisk å bygge videre på det hele. Men jeg skal love deg at det var et eventyr så lenge det varte, jeg som er så sjenert turte faktisk å "snu", hvis du skjønner hva jeg mener. Et godt stykke på vei er det forumistenes "skyld", som ga meg oppmuntring. :-)

Ja, var deg jeg siktet til :)

Jeg kom bare til å tenke på det her om dagen...

Det var synd det ikke ble noe da - men bra det var moro så lenge det varte, og bra du turte å prøve noe nytt :) Da blir det kanskje ikke så skummelt neste gang?

Jeg løper ikke, jeg hater å løpe - ikke en gang for å rekke toget/trikken/bussen :)

Men gå tur kan jeg godt gjøre - det er koselig.

Nå ble jeg ikke noe særlig nysgjerrig på hvem du er ellers, da! :)

Gjest løperen

Ja, var deg jeg siktet til :)

Jeg kom bare til å tenke på det her om dagen...

Det var synd det ikke ble noe da - men bra det var moro så lenge det varte, og bra du turte å prøve noe nytt :) Da blir det kanskje ikke så skummelt neste gang?

Jeg løper ikke, jeg hater å løpe - ikke en gang for å rekke toget/trikken/bussen :)

Men gå tur kan jeg godt gjøre - det er koselig.

Nå ble jeg ikke noe særlig nysgjerrig på hvem du er ellers, da! :)

.. Sånn sett burde dette forumet vært en skog! :-)

Gjest M.Angelica

Artig å høre fortsettelsen uansett.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...