Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

gavekort på spa, ryggmassasje, fotpleie, ansiktspleie eller frisørtime.

Ullvangsokker, nytt sengetrekk(jeg har dobbeldyne og der er svindyrt med nye trekk. Turiform har forresten mange fine),badeolje.

Sex og singelliv på dvd evt. friends.

God Te fra taras, gavekort på kakestykker fra aunegården.

Kan jeg få gavekort på kake fra på aune? Skal ha lunsj med en venninne der en dag, så hun spanderer bursdagskake :-).

Taras ja, dit må jeg snart. Det er sånn førjulsrituale. Julete og adventslys. Lurer på om de har grønn te med julekrydder i? Man skal jo være sunn og drikke grønt i disse dager. Det skal jeg jaggu sette barna på. Grønn julete fra Taras! Det blir en utfordring for dem det...

Takk for tipset.

skorpionfisken
Skrevet

Gavekort på klær? Eller akkurat det du selv aldri tar deg råd til å bruke penger på.

Gavekort er fint, men familien min synes penger og gavekort er kjedelig. De vil pakke inn gave og gi meg da....

Har ønsket meg et par bøker, de tror jeg kommer. Spesielt er min datter glad for at jeg har ønsket meg den siste Harry Potterboka som jeg da vil lese høyt for henne...:-).

skorpionfisken
Skrevet

SPA

Fotpleie

sånne "dameting" man sjelden tar seg råd til...:)

Jo, kanskje. Føttene har ikke fått stell siden i sommer, og har ennå neglelakkrester på stortåa :-).

skorpionfisken
Skrevet

Jeg ønsker meg bærbar PC til jul, bare et forslag. :)

Jo men det har jeg. Fikk kjøpe via jobb, hjemme-PC. Omtrent like før det ble offentlig at regjeringa skulle stramme inn den ordninga :-). Snakk om å være ute i siste liten uten å vite at man har sånn tjuvflaks.

Skrevet

Kan jeg få gavekort på kake fra på aune? Skal ha lunsj med en venninne der en dag, så hun spanderer bursdagskake :-).

Taras ja, dit må jeg snart. Det er sånn førjulsrituale. Julete og adventslys. Lurer på om de har grønn te med julekrydder i? Man skal jo være sunn og drikke grønt i disse dager. Det skal jeg jaggu sette barna på. Grønn julete fra Taras! Det blir en utfordring for dem det...

Takk for tipset.

Ja, de selger sånne små visitt kort med et kakestykke. Har selv fått det som en del av gave ved flere anledninger hos venninner, så kjekt å ha liggende i pengboka til engang jeg kanskje egentlig ikke har råd til et stykke:)

Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe spesielt, og dessuten føler du har det du trenger, synes jeg du skulle ønske deg penger til et godt formål. ;o)

Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe spesielt, og dessuten føler du har det du trenger, synes jeg du skulle ønske deg penger til et godt formål. ;o)

Det var et godt tips. Skal merke meg den - til jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...