Gå til innhold

10% av damene er zoo-file(vil ha sex med en hest)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke det er så veldig overraskende.

Det er nok av kvinnfolk som har vokst opp med Black Beauty, og når vi vet hvor mange hestekvinner som finnes og hvor ufattelig mye tid de presterer å bruke i stallen, så er jeg faktisk overrasket over at tallet ikke er enda høyere.

Vet du hvor mange kvinner som har hest?

Jeg gjetter på at det er ca. 1 av 10.

Nok en grunn til å holde seg unna hestekvinner!

Annonse

så ordet "hæstkuk" er ikke et skjelsord. hvis en mann hører "din førbanna hæstkuk", bør han si tilbake "takk for det...ja, jeg synes også den er en del over gjennomsnittet"

??

Hehe. Eksen min svarer alltid det. "Åh, jeg visste ikke at det syntes utenpå" ;)

Hmm... det var det visst ingen som hadde sagt, så jeg får bare presisere jeg og, at jeg aldri har fantasert om sex med hest. Det har ikke engang vært i nærheten av mine tanker.

Syns det holder å tenke på sambo og Robbie Williams jeg. ;)

så ordet "hæstkuk" er ikke et skjelsord. hvis en mann hører "din førbanna hæstkuk", bør han si tilbake "takk for det...ja, jeg synes også den er en del over gjennomsnittet"

??

Mannen min bruker å svare noe i den duren når jeg kaller han "forbanna hæstkuk".*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...