Gå til innhold

Foretrekker du en stor penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest klart jeg liker de store:)

Til en viss grad har den nok det, men det er ikke nødvendigvis sånn at "jo større, jo bedre". For min del er den perfekte størrelsen når jeg klarer å ta hele i munnen uten å brekke meg. ;o)

Da er den jo ikke stor akkurat... Skal vel litt til å få _hele_ inni munnen uten å komme til bunns..

Til en viss grad har den nok det, men det er ikke nødvendigvis sånn at "jo større, jo bedre". For min del er den perfekte størrelsen når jeg klarer å ta hele i munnen uten å brekke meg. ;o)

Oi.. det har jeg ikke greid med noen av kjærestene mine.. =) Vet ikke om det betyr at jeg har lite gap eller at du foretrekker de litt små =)

Annonse

Oi.. det har jeg ikke greid med noen av kjærestene mine.. =) Vet ikke om det betyr at jeg har lite gap eller at du foretrekker de litt små =)

*Flirer* Tykkelsen betyr nok mer enn lengden for meg.

Men når jeg tenker meg om så har jeg vel ikke _hele_ penisen i munnen nei....

Da er den jo ikke stor akkurat... Skal vel litt til å få _hele_ inni munnen uten å komme til bunns..

Du har kanskje rett i det, når jeg tenker meg om har jeg vel ikke hele penisen i munnen nei.

Men eks-elskeren min måtte jeg stadig minne ham på at _jeg_ forlangte å ha den hele og fulle kontroll ved suging, han var så lang at jeg lett brakk meg om han tok kontrollen - og det er jo ikke særlig deilig akkurat!

Gjest KariKruskakli

Hvis jeg skulle ha svart fornuftig på dette, måtte jeg ha testet ut en del peniser først, og det tenker jeg å la være. Jeg aner ikke om mannen min sin er liten, stor eller passe. Jeg vet den er passe for meg, og det har aldri falt meg inn å velge menn etter størrelsen på penis.

Gjest Luskelita

Nå har jeg alltid vært av dem som har sagt at størrelsen ikke har noe å si. Jeg mener i prinsippet det, har vært sammen med menn med små peniser som var gode elskere likevel.

Jeg har for litt tid siden fått en ny elsker og han har den største penisen jeg noensinne har sett. Det er veldig opphissende for meg å nyte synet av den. Dessuten er det deilig å kjenne at han må presse seg inn i meg. Jeg får ekstremt sterke orgasmer kjempefort fordi alle punkter inni skjeden blir berørt, G-punktet også.

I tillegg er han den beste elskeren jeg har hatt, trodde ikke det var mulig å finne en slik en, som helt uten at jeg behøvde å forklare hva jeg likte traff 100 % fra første stund *S*

Spesielt sexy syns jeg det er at han ikke på noen måte "skryter" av størrelsen sin. Har møtt menn med langt mindre som har hatt tendenser til dette nemlig...

Nå har jeg alltid vært av dem som har sagt at størrelsen ikke har noe å si. Jeg mener i prinsippet det, har vært sammen med menn med små peniser som var gode elskere likevel.

Jeg har for litt tid siden fått en ny elsker og han har den største penisen jeg noensinne har sett. Det er veldig opphissende for meg å nyte synet av den. Dessuten er det deilig å kjenne at han må presse seg inn i meg. Jeg får ekstremt sterke orgasmer kjempefort fordi alle punkter inni skjeden blir berørt, G-punktet også.

I tillegg er han den beste elskeren jeg har hatt, trodde ikke det var mulig å finne en slik en, som helt uten at jeg behøvde å forklare hva jeg likte traff 100 % fra første stund *S*

Spesielt sexy syns jeg det er at han ikke på noen måte "skryter" av størrelsen sin. Har møtt menn med langt mindre som har hatt tendenser til dette nemlig...

"Spesielt sexy syns jeg det er at han ikke på noen måte "skryter" av størrelsen sin."

Eks-elskeren min gikk rundt og trodde på ramme alvor at han var gjennomsnittlig utstyrt. Da jeg kunne slå i bordet med en lenke som viste at han lå oppimot 10 cm over snittet ble han overrasket. :o) Han var heller ikke av den typen som skrøt av utstyret sitt, men han kunne å bruke det, det skal han ha!

Alikevel.... Kjæresten min er den beste... :o)

Annonse

"Spesielt sexy syns jeg det er at han ikke på noen måte "skryter" av størrelsen sin."

Eks-elskeren min gikk rundt og trodde på ramme alvor at han var gjennomsnittlig utstyrt. Da jeg kunne slå i bordet med en lenke som viste at han lå oppimot 10 cm over snittet ble han overrasket. :o) Han var heller ikke av den typen som skrøt av utstyret sitt, men han kunne å bruke det, det skal han ha!

Alikevel.... Kjæresten min er den beste... :o)

Han var 24-26 cm? Ja, da slår du tilogmed min...

Hvis jeg skulle ha svart fornuftig på dette, måtte jeg ha testet ut en del peniser først, og det tenker jeg å la være. Jeg aner ikke om mannen min sin er liten, stor eller passe. Jeg vet den er passe for meg, og det har aldri falt meg inn å velge menn etter størrelsen på penis.

*ler*

Helt ærlig, veldig bra svar KK ;-)

Størrelsen har noe å si i den forstand at de færreste kvinner ønsker seg en mikropenis eller en som er for stor - ingen av delene er anvendbar for samleie.

Naturen har da gudskjelov velsignet og utrustet de aller fleste menn et sted mellom her, så alle kvinner skulle ha en god mulighet for å finne 'sin' penis.

Nei, jeg tror ikke det.

Når jeg var godt yngre datet jeg en søt gutt med en ganske så stor en.

Omkretsen var jo grei, der "tåler" vi en del for å si det sånn.

Men jeg følte at han liksom var bare halvvegs når det buttet og gjorde vondt.

Faktisk så hadde jeg ingen skikkelige avslappede og gode samleier med ham pga størrelsen.

Er de veldig tynne og korte så kjennes det jo litt lite, er ingen grunn til å ikke ville date fyren kanskje, men da bør det intime inneholde meget mer fordi samleiet i seg selv blir noe mindre....skal vi si "kjennbart" ;)

Sånn midt på treet er bra :) Som sakt så er kanskje litt tykkere bedre enn litt tynnere, men lengden bør ikke være superlang...iallefall for meg.

Jeg liker litt røff sex innimellom og det får en ikke til uten smerter hvis han er for lang.

Min nåværende halvdel er heldigvis helt passe til meg...for det er jo det som er viktig tross alt at de to passer hverandre - vi er jo litt forskjellige i størrelse vi også - ...som jeg sier til ham etter et heftig ritt..."du kunne ikke vært en cm eller to lengre før vi hadde hatt litt problemer". Så jeg er fornøyd med en midt på treet jeg.

:)

Jeg foretrekker medium size. Har prøvd en som var styggelig lang, og da holdt jeg på å daue.

Kjæresten min sin er akkurat passe, og dessuten så vakker. Jeg har ikke sans for sånn trekkspillforhud som er to nummer for stor, og heller ikke de som er lilla på hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...