Gå til innhold

Har jeg vært utro?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Du ble utro etter første slikkk *harkhark*

Du er mer grisete enn hunden min, slikker ukjente kvinner i ***** :o)

jeg synes han har vært utro før det. Bare det å bli med en jente tilbake på hotellet som i tillegg kler av seg er jo laaaaaangt over grensen:)

Fortsetter under...

• Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

10

• Osiris

9

• Babette

9

• Atene

7

Mest aktive i denne tråden

Hadde jeg vært henne, så hadde jeg vilt vist! For da hadde jeg sluppet å sløse bort livet mitt på en bedrager!

Og hvis det var så lett for han å gjøre dette nå, så går det nok lenger neste gang han er like full.

helt enig. Jeg hadde blitt mer sint om noen hadde foretatt valg ang mitt liv for meg, i stedet for å la meg ta mine valg selv.

Kommer dette for en dag siden. Noen hun kjenner har sett han med jenta på vei mot hotellet eller hva som helst.. da er et større helvete løs.

• 2 uker senere...

Joda, jeg har vært i samme situasjon. Mitt umiddelbare råd er HOLD KJEFT! Det vil ikke komme noe godt ut av å såre henne med å fortelle henne dette. Du kan jo se for deg hva du ville gjort i hennes situasjon.

Mitt andre råd er HOLD KJEFT! Angrer du, har du gjort noe galt. La anger være straff, men straff kun deg selv, ikke henne. Du får lide litt i stillhet, så husker du det kanskje så du ikke havner i den situasjonen igjen.

Ettervært vil dine såre følelser bli svakere og forsvinne, det er nesten garantert. Er du heldig, ror du dette i land uten å såre andre enn deg selv og lærer noe av det. Er du uheldig raser hele greia.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...