Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for svar fra Peggy og carma angående eggløsningssprøyte og frykt for at egg kan trille ut. Jeg lurer på om dere som utført IVF har erafringer med å få ut få egg. Jeg fikk ut 4 egg- ett m tom eggpose, tre som ble befruktet, men det ene ble befr av to sedceller... det er jo aldeles skummelt. Det er to igjen som skal settes inn om to dager, hvis de deler seg riktig da... Var ikke dette veldig lite??? Et annet spørsmål- har dere erfaring med bruk av gele når eggene er satt inn eller tabletter til å sette i skjeden? dette ble mye- men jeg er i grunnen helt fortvilet over få egg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206751-erfaringer-om-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær fortvilet over få egg, det kan være selvegulleggene:-) Det trengs bare 1 egg for å bli gravid vettu. Vanligvis hos "normale" så løsner det bare 1 egg pr gang. Hvis man har mange egg, så er langt i fra alle i rett fase, så de går rett i"do".

Jeg har forsøkt både piller i skjeden og gele. Pillene var noe herk, du må ta dem flere ganger om dagen. Takke meg til geleen med inføringshylse. Jeg brukte gel på det forsøket som jeg ble gravid!

Synes det er dårlig med respons her inne i forhold til da jeg var prøver, så gå gjerne inn på www.snartgravid.com Der er det mange i samme situasjon som deg. Se også på www.fub.no

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206751-erfaringer-om-ivf/#findComment-1488404
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...