Gå til innhold

Er alle i gang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke Timothy Dale. Men tåler nok noen repriser av nissene på låven =)

er det mulig å ikke_like_Timothy Dahle?

Han som er så morsom! :)

"I'm a big boy"

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• DarkPink

8

• sheba

4

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg elsker det showet, og det var så utrolig bra den gang det gikk, for det var faktisk enkelte som skrev sinte debattinnlegg her fordi de ikke kunne fordra fyren, helt uten å forstå at det hele var en parodi.

De hadde aldri sett en mer ufordragelig fyr på tv. :)

Haha! Syns jeg ser akkurat den fyren i alle sånne programmer jeg... =) Untatt de i senkveld da ;)

Skrevet

Haha! Syns jeg ser akkurat den fyren i alle sånne programmer jeg... =) Untatt de i senkveld da ;)

Hehe, ja, og det er vel derfor en del folk ikke forsto at det var en parodi, med fiktive gjester og fiktive hendelser.

Han tar jo en del talkshowverter noe til de grader på kornet. :)

Skrevet

Hehe, ja, og det er vel derfor en del folk ikke forsto at det var en parodi, med fiktive gjester og fiktive hendelser.

Han tar jo en del talkshowverter noe til de grader på kornet. :)

Ja, akkurat det liker jeg. Og det er selvsagt noen innslag som var morsomme, "im a boy" som mp nevner.. =)

Men jeg vet ikke, ble litt tørt og litt mye noen ganger kanskje.. Eller kanskje det rett og slett var d at han var så ufordragelig....? =p

Skrevet

Ja, akkurat det liker jeg. Og det er selvsagt noen innslag som var morsomme, "im a boy" som mp nevner.. =)

Men jeg vet ikke, ble litt tørt og litt mye noen ganger kanskje.. Eller kanskje det rett og slett var d at han var så ufordragelig....? =p

Men det er jo akkurat det som er morsomt. Det at fyren har mindre sosiale antenner enn noen andre som har vist seg på tv, og at han heller ikke kan skryte av videre intelligens, samt at absolutt alt som kan gå galt går galt, og det noe så til de grader. :)

Espen Ecbo er genial, og vet hvordan bra humor skal lages.

Skrevet

Men det er jo akkurat det som er morsomt. Det at fyren har mindre sosiale antenner enn noen andre som har vist seg på tv, og at han heller ikke kan skryte av videre intelligens, samt at absolutt alt som kan gå galt går galt, og det noe så til de grader. :)

Espen Ecbo er genial, og vet hvordan bra humor skal lages.

Ja, jeg skjønner jo d, jeg spøkte =) Men kanskje den morsomme parodi-ufordrageligheten faktisk i undebevisstheten gjør til at jeg ikke liker ham.

Enig i at Eckbo er genial. Boyzvoiced er herlig =)

Skrevet

Ja, jeg skjønner jo d, jeg spøkte =) Men kanskje den morsomme parodi-ufordrageligheten faktisk i undebevisstheten gjør til at jeg ikke liker ham.

Enig i at Eckbo er genial. Boyzvoiced er herlig =)

Det er kanskje nettopp fordi han er motbydelig på en realistisk måte?

F.eks. kødder de jo med en del man ikke skal kødde med. Blant annet en særdeles vulgær mobbing av ei håndballberte med de tragiske konsekvensene det får, og selv etter at dama har tatt repern gir han seg ikke. Og dette trippeldrapet de kødder med, blant annet ved å påstå at de pårørende er pr-kåte som står fram i media, med påfølgende debatt, fullstendig absurd for øvrig, på Tabloid, hvor Timothy sitter og regelrett skjeller ut denne stakkars dama som har fått sine kjære brutalt myrdet. :)

Hehe, jeg ler bare jeg tenker på det.

For det er jo stygg humor, men den treffer utrolig bra. :)

Det er et sånt program hvor du sitter og tror ting ikke kan gå mer gæli enn det gjør, men så gjør det jo nettopp det. :)

Skrevet

Det er kanskje nettopp fordi han er motbydelig på en realistisk måte?

F.eks. kødder de jo med en del man ikke skal kødde med. Blant annet en særdeles vulgær mobbing av ei håndballberte med de tragiske konsekvensene det får, og selv etter at dama har tatt repern gir han seg ikke. Og dette trippeldrapet de kødder med, blant annet ved å påstå at de pårørende er pr-kåte som står fram i media, med påfølgende debatt, fullstendig absurd for øvrig, på Tabloid, hvor Timothy sitter og regelrett skjeller ut denne stakkars dama som har fått sine kjære brutalt myrdet. :)

Hehe, jeg ler bare jeg tenker på det.

For det er jo stygg humor, men den treffer utrolig bra. :)

Det er et sånt program hvor du sitter og tror ting ikke kan gå mer gæli enn det gjør, men så gjør det jo nettopp det. :)

Hehehe..

Nei, nå tar jeg senga asså! =)

Skrevet

Neh - Berthas bakeri leverer så gode småkaker at jeg blir godt forsynt derfra.

Litt pepperkakebaking blir det, men ikke før i desember.

Skrevet

Hadde jeg bakt nå hadde det vært borte til jul, så da er det like greit å vente tror jeg.

Skrevet

Trikset er å bruke kokosmasse fra sjokoladen Bounty.

Jeg skjønte jo at en singel mann i sin beste alder ikke akkurat står og baker julekaker i november.....hehe....

Skrevet

Hvis jeg hadde kjøpt fire julegaver hadde jeg vært ferdig :o)

Du har forresten fått mail

Skal vi bytte?

Har en lang liste med gaver som enda ikke er handlet inn.

Sukk.

Litt min egen feil også da.

Men jeg har en fått så mange kusiner de siste årene, he he, mamma og jeg var tidlig med og få barn, onklene mine hang litt etter, så oldebarnet til besteforeldrene mine er eldre enn halvparten av barnebarna deres.

Og så har pappa startet ny familie, går del pakker der.

Skrevet

Jeg begynner ikke før 30.november med juleforberedelsene. Da pakker jeg inn 96 småpakker til julekalenderne, og så går det slag i slag i desember med ihvertfall 10 forskjellige julekaker :o)

Gjest kalendria
Skrevet

Ja, jeg har plukket opp en del av ham. :)

Føler at jeg kjenner deg mye bedre etter denne lille innrømmelsen...

Forklarer jo blant annet din antipati mot for mye hårvekst her og der... :)

Gjest kalendria
Skrevet

Men for å være litt alvorlig:

Er det ikke litt urutintert å begynne med julebaksten midt i november?

Kakene må jo gå ut på dato?

Ikke rart julekaker ofte er tørre hvis det er vanlig å gjøre som dere!

Hehe.... ;)

Tror egentlig mottoet for de som komponerte julekakeoppskrifter må ha vært "jo tørrere jo bedre".

Mora mi har julekaker fra 2004 i frysen, bare å ta opp igjen til jul. Så kjekt at....

(Hun er snart 80 )

Gjest kalendria
Skrevet

Og som tror at krølltang er et verktøy som tilhører pappa'n ;-)

Åhhh - det hadde jeg glemt!! ;))

Gleder meg til 1. desember og til at jeg kan åpne adventskalenderen min... Nissene på dvd, selvfølgelig!

Skrevet

Det eneste jeg gjør av juleforberedelser før desember er å anskaffe gaver til pakkekalenderen! ;-)

Skrevet

Neida - men her inne er det noen overivrige husmødre syns jeg! Jeg baker ikke før vi er i desember jeg!!!

Skrevet

Nei.

Det vil si - gubben og jentungen har bakt pepperkaker, men det regnes ikke som julebakst her i huset.

Svangerskapskvalme og julebakst er en dårlig kombinasjon :(

laguna1365380434
Skrevet

Nei! Jeg begynner med jul ca 15 desember. Og bake, det gjør jeg sjelden eller aldri. (Kanskje pepperkaker om jeg får ånden over meg;-))

Untaket er USA pakken, den må ordnes litt tidligere (bror etc..) Også lager jeg vanligvis i stand julekalender med rebus og pakker til kjæreste, men det bor jo ingen kjæreste her i år, så det blir nesten litt stusselig. Det har jeg ikke tenkt skikkelig over engang! Ingen å lage kalender til, næh så kjipt! Kanskje jeg må leie inn igjen eksen? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...