Gå til innhold

Min litt sære humor...?

Anbefalte innlegg

Jeg kan få alldeles latteranfall av de rareste ting. _Litt_ morsomme ting kan få meg til å gå av hengslene av latter. Jeg ler så jeg griner og kan holde det gående i en time etterpå. Igrunnen er det ganske slitsomt når andre ikke skjønner hvorfor dette var sååå morsomt..

Her en morgen stod femåringen på badet. Hun gikk opp på vekta som stod der. Siden vekta ikke er helt pålitelig, viste den at hun var 0,0 kg. Hun satte opp et ubetalelig, forkrekka og fortvila ansiktsuttrykk og sa: "Mamma!!! Jeg veier bare 0,0 kg!!!"

Jeg stod i dusjen og lo så jeg skreik. I en times tid etterpå bobla magen fortsatt av undertrykt latter. Gubben ler av meg og skjønner ikke at dette var sååå utrooolig morsomt. Er det bare jeg som syntes dette var til å få latterkick av?

Godt mulig jeg er litt rar ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206759-min-litt-s%C3%A6re-humor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• flisa

7

• Frøken eple

7

• Mary Poppins

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hm, jeg hadde ikke klart å le av noe sånt, og en time etterpå da?

Vel, jeg er ingen psykolog, men det virker som du har problemer med lattersperra di. ;)

Hm, der sa du noe...

Moren min og den ene søteren min er akkurat likedan, så jeg får vel skylde på genene ;-)

Må bare legge til; det er utrolig mange gullkorn på det formuet her. =)

Satt akkurat å lo godt av SDD sin kommentar om julebaksten. Prøvde å forklare samboeren det, men bare rista på hodet! heheeh ;)

Ja, den lo jeg av også. Han hørtes ut som ei prektig husfrue. Jeg turde bare ikke å si det i frykt for at han faktisk hadde bakt ;-)

Jeg synes ikke akkurat dét var spesielt morsomt, nei, men igjen, latterens årsak er ofte kontekstuelt betinga!

Når det er sagt, kan jeg også le for meg sjøl over trivialiteter over lengre tid. Og jeg trives med det!

Det er sikkert bare sunt å le av "egne" saker ;-)

Det er utrolig flaut det der, for jeg er også sånn.

Kan fint tenke på noe morsomt, og begynne å le når jeg f.eks. går på gata.

Det tar seg ikke ut, for folk må jo lure på hva for en gærning jeg er.

En tikkende bombe, tenker de nok.

Huff, det verste er at man faktisk ikke klarer å la være å le..

Jeg var på en fin resturant en gang. Kelneren vår hadde den største vorta jeg noen gang har sett. Den satt på kinnet hans. Normalt sett har jeg full respekt for folks utseende, men den vorta fikk meg til å vippe helt av pinnen. Jeg satt og hikstelo under hele måltidet og følte meg såå slem!! Kelneren skjønte forhåpentligvis ikke hva jeg lo av ;-)

Annonse

Det er utrolig flaut det der, for jeg er også sånn.

Kan fint tenke på noe morsomt, og begynne å le når jeg f.eks. går på gata.

Det tar seg ikke ut, for folk må jo lure på hva for en gærning jeg er.

En tikkende bombe, tenker de nok.

Kremt, slik er oldemora mi også, men hun er senil da! ;)

Jeg kan boble over av latter lang tid i etterkant, av situasjoner som var så utrolig morsomme for meg og en annen. Prøver jeg der i mot å forklare hvorfor til noen andre, så blir det morsomme litt borte i forklaringen.

Men jeg hadde nok ikke ledd så lenge av akkurat den situasjonen du nevner her, jeg har litt mer absurd humor, tror jeg :)

Vet du, jeg er _akkurat_ sånn som du. Noen småting kan jeg le av i evigheter. Så tar jeg meg sammen, fordi andre bare har gitt det en "hehe", men så ribler det bare i magen, og jeg er nødt å begynne å le av det igjen. Venneinnene mine sier at de kjenner ingen som ler så lenge som meg av ting =)

Og ja, jeg lo høyt av 5-åringen din når jeg leste historien =) Stakkars!

Vet du, jeg er _akkurat_ sånn som du. Noen småting kan jeg le av i evigheter. Så tar jeg meg sammen, fordi andre bare har gitt det en "hehe", men så ribler det bare i magen, og jeg er nødt å begynne å le av det igjen. Venneinnene mine sier at de kjenner ingen som ler så lenge som meg av ting =)

Og ja, jeg lo høyt av 5-åringen din når jeg leste historien =) Stakkars!

Men forhåpentligvis ikke krampelatter i en hel time sammenhengende? ;)

Hehe sånn hadde jeg det idag da jeg satt på toget.

Jeg satt å tenkte på en episode som skjedde i julen ifor som jeg da synes var veldig morsomt, og fikk totalt latterkick ALENE på toget, det var så flaut men jeg klarte ikke å slutte å le. Sånt er greit om man er to men ALENE da....!!! Gjett om jeg fikk mange rare blikk, det morsomste var at når folk ser andre ler er det lett å begynne å le selv, så til slutt satt vi en hel gjeng å lo på toget og ingen visste hvorfor..hehehe.

Forresten det jeg satt å tenkte på var da jeg ga bort en julegave ifjor og hadde klart (mens jeg satt i min egen lille verden) og signere med mitt fulle navn - til min bror!! eksempelvis: (falske navn)

Til Ola

God Jul

klem Siri Olsen

hahaahahaha nå fikk jeg latterkrampe igjen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...