Gå til innhold

trodde jeg var gravid :-(

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha nr 2

Har prøvd å bli gravide i 4 mnd.Trodde at denne mnd så sjedde det.Har vært skikkelig kvalm de siste dagene.Ikke vondt i brystene som det bruker å være uken før mens heller.Skulle ha mens i går men så no at det kom litt blod når jeg tørket meg.snufs.Mat lysten har vært dårlig de sistene dagene og det er ikke likt meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206799-trodde-jeg-var-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange har småblødninger når de er gravide, så det er fortsatt en mulighet. Hvis du skulle være gravid kan det også være starten på en tidlig abort. Kanskje du skulle se det an litt og se om det er mensblødning som kommer? Skjer det ikke mer får du ta en test!

Lykke til:-)

Ikke for å skape falske forhåpninger, men slik hadde jeg det når jeg skulle ha nr. 3. Trodde jeg var blitt gravid, men så kom mensen. Men den var merkelig. Mer sparsom, kom liksom ikke helt "i gang" - og varte og rakk. Og sannerlig var jeg gravid.

Slenger meg på KaVa. Husker jeg tenkte at. Jaja, så kom mensen likevel, og tenkte ikke mer på det (første forsøksmåned), men så ble det ikke noe mer ut av det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...