Gjest Lykke til alle sammen! Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei alle sammen, Hvordan går det med dere? Vi har en mislykket icsi forsøk bak oss. Men skal snart starte med en ny forsøk. Jeg lurer egentlig på hva som har gått galt. Jeg prøvde å være veldig forsiktig samtidig som jeg var litt aktiv også. Man skal ikke slappe av på sofaen hele dagen lang fikk jeg beskjed om. Jeg fikk ut totalt 22 egg. 14 ble befrukta. Tilsutt var det bare 3 som var gode nok til å sette inn. Lurer på hvorfor det endte slik. Mannen min har dårlig sædbeveglighet. Har det mye med befruktningen å gjøre? På utredningstimen fikk jeg beskjed om at legen skulle sette inn bare ett egg pga min unge alder. Men han satte inn to egg. Jeg begynte jo å tvile siden han mente at jeg kun trengte et egg. Noen som har vært i samme situasjon? Håper det går kjempe bra, lykke til alle sammen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206800-icsi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.