Gå til innhold

Julekort til Psykologen

Anbefalte innlegg

Gjest immortal
Skrevet

Kan man gi julekort til psykologen sin ? eller er ikke det lov.

Skrevet

Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være lov?

Vi har gitt både julekort og små julegaver til podens kardiolog vi, ikke noe problem det.

Skrevet

Tja... Lurer selv på om jeg skal sende julekort til jobben, har ikke blitt helt enig med meg selv enda.

Har du lyst, har du lov! Tipper han/hun setter pris på det, jeg.

Gjest Gjør det du føler for
Skrevet

Ser ikke noe galt i å gjøre det og ser heller ikke noe galt i å ikke gjøre det heller.

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være lov?

Vi har gitt både julekort og små julegaver til podens kardiolog vi, ikke noe problem det.

Hadde tenkt å sende julekort til jordmora, jeg - hvis det ikke virker litt rart...?

Det var litt spesielt, hun er svensk, jobber her kun om sommer'n og har tatt i mot to av våre tre! En riktig hyggelig dame.

Gjest får ingen julehilsen.
Skrevet

Hadde tenkt å sende julekort til jordmora, jeg - hvis det ikke virker litt rart...?

Det var litt spesielt, hun er svensk, jobber her kun om sommer'n og har tatt i mot to av våre tre! En riktig hyggelig dame.

Får håpe det ikke er den svenske jordmora som tok livet med ro før barnet mitt døde da.

Henne skulle jeg heller sendt en kinaputt til.

Bitter er jeg ja.

Skrevet

Det synes jeg virkelig du skal gjøre! :o) Hun vil helt sikkert synes det bare er koselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...