Gå til innhold

utslitt psykisk og fysisk

Anbefalte innlegg

er nå halvveis i svangerskapet mitt og de siste 5-6 ukene mine har vært noe av de værste i livet mitt!!

Jeg er kjempe glad for å være gravid, men er rett og slett så sliten nå med tanke på jobb og alt at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre.

Har jobbet veldig mye de siste ukene og de få gangene jeg har fri så ligger jeg bare hjemme å griner, orker ikke å gjøre noe annet. Har nettopp sluttet å spy også og noen mnd med spying har tatt kraftig på humøret mitt. Føler det ikke er noe sympati å få på jobben og føler folk er sure på meg siden jeg ikke klarer å gjøre jobben 100% lenger.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, orker ikke mer snart!! Klarer ikke å snakke med legen min om sånne ting heller, har egentlig bare lyst å slutte i jobben og ligge under dynen min til jentungen kommer!!

Noen som har noen råd eller vært i liknende situasjon??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206827-utslitt-psykisk-og-fysisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Kjenner meg litt igjen, men har det nok ikke så ille som deg. merker at jeg ikke orker like mye som før, selv noen timer overtid kan gjøre utslag. men jeg orker det meste - prøver nå å være bevisst på å slappe av innimellom, og ikke lage avtaler hver kveld. Lysten til å gå på jobb er ikke spesielt påtrengende, noe som bidrar til at det er lettere å la være å presse seg til å yte max hele tiden. Heldigvis har jeg fleksitid, og en del opparbeidet avspas, så i rolige perioder prøver jeg å ta meg litt fri. Det hjelper på humøret og motivasjonen og tenke på at arbeidsdagene ikke skal være så fryktelig lange hver dag! Ta vare på deg selv - da tar du vare på babyen. Ikke slit deg ut på jobben - det er sjelden noen som takekr deg for det, og bare du som får de negative virkningene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...