Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sprelline1365380900

Liker ikke å telle hvor mange ganger...heller god sex 1 gang i uka enn mindre god sex 5 ganger i uka.Og hva legger du i sex? MEN til spm ditt...

Vi er samboere og har vært i sammen i 1 1/2 år. Vi har vel sex ca 2-3 ganger i uka. Men det kan og gå ei uke der vi ikke har sex, og så har vi sex 4 ganger uka etter på. Det varierer alt etter tid, form, lyst o.l.

Annonse

Jeg er ei høne

Det er faen ikke ofte. Man har da tross alt noe annet å gjøre!

Huff...var vist litt sårt punkt det her skjønner jeg! Håper virkelig ikke du har så mye å gjøre at du ikke har tid til å ha sex med din bedre halvdel??? jaja, glad jeg har tid til det ihvertfall:)

For å svare på spm kan jeg si at jeg har vært sammen kjæresten min i ca et og en halv år. Vi bor ikke sammmen enda, så for oss er det kanskje litt annerledes. Vi har ikke sex hver gang vi sover sammen, men kanskje stort sett hver gang.... Blir vel kanskje 4 ganger i uken ellernoe. Vanskelig å si... noen ganger er det 4 ganger om dagen også...men da er det vel kanskje ihvertfall en her inne som vil påstå vi har for lite å gjøre:) hehe

Meg og kjæresten min har oss stort sett hver gang vi er sammen, vi bor på hver vår kant av landet, så da er det ekstra stas hver gang vi treffes, iallefall annenhver helg, noen ganger i uken og hvis jeg har møter i Oslo. Nå har han nettopp vært her en stund, og da tror jeg vi hadde sex hver dag, men forholdet er ganske nytt, så da er det vel naturlig.

Vi har vært sammen i 11,5 år, og vært gift i 6,5. Vi har 3 barn, og mannen min pender.

Vi har sex ca 1-2 ganger i måneden for tiden. Dvs. Nå har vi ikke hatt sex på lenger tid enn det, siden det er 6 uker siden jeg fødte.

Vi prøvde litt sex for å sette i gang fødselen, men det funket ikke...

Har definitivt ingen lyst på sex enda...

Annonse

Meg og kjæresten min har oss stort sett hver gang vi er sammen, vi bor på hver vår kant av landet, så da er det ekstra stas hver gang vi treffes, iallefall annenhver helg, noen ganger i uken og hvis jeg har møter i Oslo. Nå har han nettopp vært her en stund, og da tror jeg vi hadde sex hver dag, men forholdet er ganske nytt, så da er det vel naturlig.

Ååå, husker hvordan det var å ha det slik!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...