Gå til innhold

Velge fine pupper eller pen rygg?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er invitert på fest,og tenkte i den anledning jeg skulle prøve "den lille sorte" som er jæskla fin der den henger i skapet..

Og kom på hvorfor den henger der..Hvordan løser dere sånne kjoler som er bare langt nedover ryggen når puppene samtidig er penere med BH?!

Mine pupper passerer fint uten BH så sant jeg er naken, men er jeg kledt synes jeg BHen defintivt gjør seg, og særlig den kjolen fortjener pupper med mye spenst og sprett..Og bruker jeg BHen blir jo hele antrekket spolert av BHrygg og stropper og faenskap..! Jeg synes ikke det ser særlig mye kulere ut med sånn BH en fester kun i nakken, det blir feil det og..

Hva er knepet her folkens?

:-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• keinstein

10

• amber sun

9

• ShitDiddelyDo

6

Gjest grå katt i natten
Skrevet

tape.

(eller heter det "teip" nå?)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg vet!

På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =)

laguna1365380434
Skrevet

tape.

(eller heter det "teip" nå?)

Jeg tror det fortsatt heter tape! Det får man da håoe og tro! ;-)

Men altså, tilsaken, hva i all verden gjør jeg med den?! Taper fast puppen?! Til hva? Og hvordan?!

*blond*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet!

På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =)

Aha! Til Infinty! Er den i Oslo et sted?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Aha! Til Infinty! Er den i Oslo et sted?

Jeg tror det er en kjede som fins i det største byene. Jeg bor i Stavanger iallfall.. Så da burde de ha det i Oslo =)

Koste fire hundre da men.. (er kanskje verdt det?)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror det er en kjede som fins i det største byene. Jeg bor i Stavanger iallfall.. Så da burde de ha det i Oslo =)

Koste fire hundre da men.. (er kanskje verdt det?)

Det var stivt,men det kan jo være verdt det..Det er ikke første gangen jeg har stilt meg spørsmålet..Det er ikke som om at det ikke passerer på et vis, det hadde bare vært finere om en kunne kombinere stroppefri rygg med fine BHpupper..

Tusen takk for tips!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var stivt,men det kan jo være verdt det..Det er ikke første gangen jeg har stilt meg spørsmålet..Det er ikke som om at det ikke passerer på et vis, det hadde bare vært finere om en kunne kombinere stroppefri rygg med fine BHpupper..

Tusen takk for tips!

Bare hyggelig.. Kunne tenkt meg en sånn selv, jeg.. Er egentlig genialt da. Hvorfor skal egentlig bhen være både over skuldrene og bak på ryggen.. ?

laguna1365380434
Skrevet

Bare hyggelig.. Kunne tenkt meg en sånn selv, jeg.. Er egentlig genialt da. Hvorfor skal egentlig bhen være både over skuldrene og bak på ryggen.. ?

Nei si det? Aner ingen ting om Bhen som sådann..Jeg vet bare at ingen av mine er det minste fine under den kjolen, og at det irriterer meg.

Det blir nok en slik du beskrev.Kan være førjulsgave fra meg til meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei si det? Aner ingen ting om Bhen som sådann..Jeg vet bare at ingen av mine er det minste fine under den kjolen, og at det irriterer meg.

Jeg kjøpte og en gave fra meg til meg; verdens fineste støvletter *forelska*

Men det er sant. Pupper uten bh er ikke bra :P

Gjest svaksterk
Skrevet

*blander meg litt inn* :-)

Om du kan bruke en sånn kommer an på hvilken cup du bruker, er du over b, så vil jeg ikke anbefale den. Funka dårlig for meg ihvertfall. Penger ut vinduet. Men jeg tror nok den vil fungere fint hvis man er a cup eller b cup.

mvh

laguna1365380434
Skrevet

*blander meg litt inn* :-)

Om du kan bruke en sånn kommer an på hvilken cup du bruker, er du over b, så vil jeg ikke anbefale den. Funka dårlig for meg ihvertfall. Penger ut vinduet. Men jeg tror nok den vil fungere fint hvis man er a cup eller b cup.

mvh

Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer?

Gjest svaksterk
Skrevet

Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer?

Jeg prøver bhene alltid, men ikke denne, fordi den limes.. kanskje denne er annerledes enn den jeg kjøpte. Men pga limet så kan man bruke den en gang. I pakken var det flere "bh" er, men den holder ikke en c/d cup...

Det kan jo være at dette er en annen type enn den jeg kjøpte. Du må vel nesten se den for å finne ut om det kan funke.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg prøver bhene alltid, men ikke denne, fordi den limes.. kanskje denne er annerledes enn den jeg kjøpte. Men pga limet så kan man bruke den en gang. I pakken var det flere "bh" er, men den holder ikke en c/d cup...

Det kan jo være at dette er en annen type enn den jeg kjøpte. Du må vel nesten se den for å finne ut om det kan funke.

Jeg stikker og sjekker ut konseptet! Funker det er det jo glimrende!

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg stikker og sjekker ut konseptet! Funker det er det jo glimrende!

Ja :-)

Ellers har du jo wonderbra som skal kunne bøyes og tøyes på alle mulige måter.. men fasongen er ikke veldig fin da. Jeg synes den er upraktisk og klumpete. Men alle er jo forskjellige da :)

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg tror det fortsatt heter tape! Det får man da håoe og tro! ;-)

Men altså, tilsaken, hva i all verden gjør jeg med den?! Taper fast puppen?! Til hva? Og hvordan?!

*blond*

Søstra mi kjøpte tape til å feste under puppene en gang. Det gjør hun nok aldri igjen. Utpå kvelden oppdaga hun plutselig at den ene puppen strutta skikkelig og den andre hang slapt ned. Et ganske begredelig syn kan jeg tenke meg...

laguna1365380434
Skrevet

Ja :-)

Ellers har du jo wonderbra som skal kunne bøyes og tøyes på alle mulige måter.. men fasongen er ikke veldig fin da. Jeg synes den er upraktisk og klumpete. Men alle er jo forskjellige da :)

Lykke til :-)

Takk! Jeg får vist sjekke markedet bedre. Jeg pleier å kjøre Bh sort..I to varianter, push eller ikke push..Også har jeg en såkalt "balconette"..Det er vist mye der ute i undertøysverdenen jeg ikke har sjekket enda;-)

laguna1365380434
Skrevet

Søstra mi kjøpte tape til å feste under puppene en gang. Det gjør hun nok aldri igjen. Utpå kvelden oppdaga hun plutselig at den ene puppen strutta skikkelig og den andre hang slapt ned. Et ganske begredelig syn kan jeg tenke meg...

*lol* Slikt bør ungås..! :-D

Ei venninne av meg gikk forholdsvis lenge med hele den ene puppen utenfor på fest en gang, hun hadde kjøpt en sånn skimpy liten kjolesak..Som tydeligvis var litt for liten tilå holde på puppestyret..Jeg lo meg nesten bort..:-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Takk! Jeg får vist sjekke markedet bedre. Jeg pleier å kjøre Bh sort..I to varianter, push eller ikke push..Også har jeg en såkalt "balconette"..Det er vist mye der ute i undertøysverdenen jeg ikke har sjekket enda;-)

Det er masse for alle fasonger og behov :-)

Lykke til. Kjolen blir sikkert kjempefin :)

Skrevet

*lol* Slikt bør ungås..! :-D

Ei venninne av meg gikk forholdsvis lenge med hele den ene puppen utenfor på fest en gang, hun hadde kjøpt en sånn skimpy liten kjolesak..Som tydeligvis var litt for liten tilå holde på puppestyret..Jeg lo meg nesten bort..:-)

Åh, herre min hatt!! Stakkars :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...