Gå til innhold

Velge fine pupper eller pen rygg?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det er masse for alle fasonger og behov :-)

Lykke til. Kjolen blir sikkert kjempefin :)

Takk! Håper den blir brukendes!:-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• keinstein

10

• amber sun

9

• ShitDiddelyDo

6

laguna1365380434
Skrevet

Åh, herre min hatt!! Stakkars :-/

Hun ble litt lyserød når hun fant ut av det ja..;-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vet!

På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =)

Den funker ikke på meg...

Skrevet

Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet:

Ja til bryster, rygg, rumpe og lår.

Får dem fram!

Skrevet

Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet:

Får dem fram!

Men noen ganger må man bare velge og hva gjør man da? Pupper eller rygg? Det skal ikke være lett ;-)

Skrevet

Men noen ganger må man bare velge og hva gjør man da? Pupper eller rygg? Det skal ikke være lett ;-)

Da velger man det peneste.

Hvis det står uavgjort velger man rygg, og overlater puppene til den enkeltes fantasi. :)

Kvinner som har en omvendt V-formet rygg, bør uansett ikke velge rygg, og kvinner med storetåknusende bryster, bør gjemme dem så godt som mulig.

Jeg synes laguna skal sende meg et bilde, så skal jeg ta den vanskelige avgjørelsen for henne!

Gjest svaksterk
Skrevet

Da velger man det peneste.

Hvis det står uavgjort velger man rygg, og overlater puppene til den enkeltes fantasi. :)

Kvinner som har en omvendt V-formet rygg, bør uansett ikke velge rygg, og kvinner med storetåknusende bryster, bør gjemme dem så godt som mulig.

Jeg synes laguna skal sende meg et bilde, så skal jeg ta den vanskelige avgjørelsen for henne!

omvendt v formet rygg?

Ønsker spesifisering :-)

(ønsker å ta bort bildet som kom i hodet mitt, noe a la exorsisten og jenta på vei ned trappa på hue) ;-) Omvendt v form i allefall!

Skrevet

omvendt v formet rygg?

Ønsker spesifisering :-)

(ønsker å ta bort bildet som kom i hodet mitt, noe a la exorsisten og jenta på vei ned trappa på hue) ;-) Omvendt v form i allefall!

:)

Jeg vet egentlig ikke om jeg har sett så mange med omvendt v-form.

Men v-form er i hvert fall meget, meget pent på jenter. Elsker den symmetrien. :)

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om jeg har sett så mange med omvendt v-form.

Men v-form er i hvert fall meget, meget pent på jenter. Elsker den symmetrien. :)

Skrevet

Får dem fram!

hvem har perfekte bryst, rumpe og lår???

*får prestasjonsangst her*!!!

hehehehe;-)

Skrevet

hvem har perfekte bryst, rumpe og lår???

*får prestasjonsangst her*!!!

hehehehe;-)

Nja, hva som er perfekt er jo en definisjonssak. :)

Skrevet

Nja, hva som er perfekt er jo en definisjonssak. :)

ja, det tenkte jeg jo;-) hehehe

*ingen adgang til SDD`s tanker*

Sier natta:-) må opp tidlig;-)

Skrevet

ja, det tenkte jeg jo;-) hehehe

*ingen adgang til SDD`s tanker*

Sier natta:-) må opp tidlig;-)

Du får sende over et bilde av de respektive kroppsdeler, så lover jeg å bedømme dem ærlig og oppriktig! :)

Sov godt! :)

Skrevet

Jeg vet!

På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =)

Åå var du på Infinity?

Fant du noe der? Fortelle senere ;)

Jeg fant julebordtoppen min der! *s*

Skrevet

Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer?

:-)

Jeg prøver alltid bh'er før jeg kjøper dem. :)

Går fint det. :)

Fant du ut av kjolen og hva du skal ha tilslutt? (har ikke lest ferdig hele tråden)

Skrevet

Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer?

:-)

Du bør alltid prøve BH før du kjøper den, ellers er det jo fort at man kaster pengene ut av vinduet, det er jo ganske kjedelig.

Over til hovedspørsmålet ditt, jeg har noen ganger brukt sportsteip, og det funker som bare det.

Skrevet

Du bør alltid prøve BH før du kjøper den, ellers er det jo fort at man kaster pengene ut av vinduet, det er jo ganske kjedelig.

Over til hovedspørsmålet ditt, jeg har noen ganger brukt sportsteip, og det funker som bare det.

Auu, det må da være ubehagelig/vondt?!?

Taper du flere remser under puppene da eller?

Skrevet

Knepet er enkelt, gjør som oss menn. Vi går i skapet henter det vi skal, kler på oss og går på fest uten å ha større tankevirksomhet enn som så:-)

Skrevet

Knepet er enkelt, gjør som oss menn. Vi går i skapet henter det vi skal, kler på oss og går på fest uten å ha større tankevirksomhet enn som så:-)

Og om noen har samme dress som oss, så blir vi sikkert venner for livet :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åå var du på Infinity?

Fant du noe der? Fortelle senere ;)

Jeg fant julebordtoppen min der! *s*

Jeg fant ikke noe der =)

Tipper toppen er fin =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...