laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Det er masse for alle fasonger og behov :-) Lykke til. Kjolen blir sikkert kjempefin Takk! Håper den blir brukendes!:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Åh, herre min hatt!! Stakkars :-/ Hun ble litt lyserød når hun fant ut av det ja..;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg vet! På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =) Den funker ikke på meg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet: Ja til bryster, rygg, rumpe og lår. Får dem fram! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet: Ja til bryster, rygg, rumpe og lår. Får dem fram! Men noen ganger må man bare velge og hva gjør man da? Pupper eller rygg? Det skal ikke være lett ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Men noen ganger må man bare velge og hva gjør man da? Pupper eller rygg? Det skal ikke være lett ;-) Da velger man det peneste. Hvis det står uavgjort velger man rygg, og overlater puppene til den enkeltes fantasi. Kvinner som har en omvendt V-formet rygg, bør uansett ikke velge rygg, og kvinner med storetåknusende bryster, bør gjemme dem så godt som mulig. Jeg synes laguna skal sende meg et bilde, så skal jeg ta den vanskelige avgjørelsen for henne! 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Da velger man det peneste. Hvis det står uavgjort velger man rygg, og overlater puppene til den enkeltes fantasi. Kvinner som har en omvendt V-formet rygg, bør uansett ikke velge rygg, og kvinner med storetåknusende bryster, bør gjemme dem så godt som mulig. Jeg synes laguna skal sende meg et bilde, så skal jeg ta den vanskelige avgjørelsen for henne! omvendt v formet rygg? Ønsker spesifisering :-) (ønsker å ta bort bildet som kom i hodet mitt, noe a la exorsisten og jenta på vei ned trappa på hue) ;-) Omvendt v form i allefall! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 omvendt v formet rygg? Ønsker spesifisering :-) (ønsker å ta bort bildet som kom i hodet mitt, noe a la exorsisten og jenta på vei ned trappa på hue) ;-) Omvendt v form i allefall! Jeg vet egentlig ikke om jeg har sett så mange med omvendt v-form. Men v-form er i hvert fall meget, meget pent på jenter. Elsker den symmetrien. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg vet egentlig ikke om jeg har sett så mange med omvendt v-form. Men v-form er i hvert fall meget, meget pent på jenter. Elsker den symmetrien. 0 Siter
sheba Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet: Ja til bryster, rygg, rumpe og lår. Får dem fram! hvem har perfekte bryst, rumpe og lår??? *får prestasjonsangst her*!!! hehehehe;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 hvem har perfekte bryst, rumpe og lår??? *får prestasjonsangst her*!!! hehehehe;-) Nja, hva som er perfekt er jo en definisjonssak. 0 Siter
sheba Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Nja, hva som er perfekt er jo en definisjonssak. ja, det tenkte jeg jo;-) hehehe *ingen adgang til SDD`s tanker* Sier natta:-) må opp tidlig;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 ja, det tenkte jeg jo;-) hehehe *ingen adgang til SDD`s tanker* Sier natta:-) må opp tidlig;-) Du får sende over et bilde av de respektive kroppsdeler, så lover jeg å bedømme dem ærlig og oppriktig! Sov godt! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg vet! På en butikk jeg var i går (Infinity) så hadde den "bh" som ble limt rundt puppene og holdt ting oppe. Skulle gjerne hatt en sånn selv =) Åå var du på Infinity? Fant du noe der? Fortelle senere Jeg fant julebordtoppen min der! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer? :-) Jeg prøver alltid bh'er før jeg kjøper dem. Går fint det. Fant du ut av kjolen og hva du skal ha tilslutt? (har ikke lest ferdig hele tråden) 0 Siter
Velouria Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Noen ganger er jeg b og andre ganger c, kommer an på merke og butikk..Men kanskje jeg kan få prøve før jeg kjøper? Det gjør jeg aldri, for til vanlig vet jeg sånn ca hva jeg vil ha..Eller er det ufint å prøve BHer? :-) Du bør alltid prøve BH før du kjøper den, ellers er det jo fort at man kaster pengene ut av vinduet, det er jo ganske kjedelig. Over til hovedspørsmålet ditt, jeg har noen ganger brukt sportsteip, og det funker som bare det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Du bør alltid prøve BH før du kjøper den, ellers er det jo fort at man kaster pengene ut av vinduet, det er jo ganske kjedelig. Over til hovedspørsmålet ditt, jeg har noen ganger brukt sportsteip, og det funker som bare det. Auu, det må da være ubehagelig/vondt?!? Taper du flere remser under puppene da eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Knepet er enkelt, gjør som oss menn. Vi går i skapet henter det vi skal, kler på oss og går på fest uten å ha større tankevirksomhet enn som så:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Knepet er enkelt, gjør som oss menn. Vi går i skapet henter det vi skal, kler på oss og går på fest uten å ha større tankevirksomhet enn som så:-) Og om noen har samme dress som oss, så blir vi sikkert venner for livet :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Åå var du på Infinity? Fant du noe der? Fortelle senere Jeg fant julebordtoppen min der! *s* Jeg fant ikke noe der =) Tipper toppen er fin =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.