Gå til innhold

Velge fine pupper eller pen rygg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva du vil ha svar på nå. hm...

Mitt forhold til mine pupper?

Mitt forhold til andres pupper?

Andres forhold til sine eller andres pupper?

Eller pupper generelt?

*gruble*

:)

Hehe.

Jeg trenger full utredning i dette omfattende emnet.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• keinstein

10

• amber sun

9

• ShitDiddelyDo

6

Gjest M.Angelica
Skrevet

Muggene...

Ikke særlig smigrende, men...

Sviger far kaller svigermors for "altanen" :(

Hoho..hvordan kunne jeg glemme muggene? :P

*LOL*

Skrevet

Muggene...

Ikke særlig smigrende, men...

Sviger far kaller svigermors for "altanen" :(

Hyller, kanoner, geiter, bryster.

Skrevet

Mener du at damer med små pupper har mindre psyke enn damer med store pupper?

Vet ikke, noen mener det er omvendt.

:-)

Skrevet

Hehe.

Jeg trenger full utredning i dette omfattende emnet.

*LOL*

Ja det tror jeg på du! Det beste hadde vel vært å lage en forklaringsmodell med tekst og bilder, eller hva?

;-p

Skrevet

*LOL*

Ja det tror jeg på du! Det beste hadde vel vært å lage en forklaringsmodell med tekst og bilder, eller hva?

;-p

Gjerne.

Tre kvinnefenomener skjønner jeg meg ikke på :

jomfrudom

pupper

fedme

Skrevet

Gjerne.

Tre kvinnefenomener skjønner jeg meg ikke på :

jomfrudom

pupper

fedme

hehe

Da får du gruble litt videre på de tre tingene. Kanskje noen kan utdype det litt mer. :)

Jeg kan ikke utdype så mye nå, for jeg kommer ikke til å være hjemme ikveld.

Nå er det nemlig fest!

*S*

Skrevet

Hm.. jeg har små pupper som tar seg mye bedre ut med bh (blir hvertfall større), men samtidig så er de faste og fine. Så med sånne klær, så dropper jeg hele tvangstrøya og lar de strutte bare, og later som jeg har verdens fineste pupper tross størrelsen. Bruker å funke.

Synes det er pent på andre også, så sant de ikke er totalt flate, eller har de verste hengejura.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg prøver alltid bh'er før jeg kjøper dem. :)

Går fint det. :)

Fant du ut av kjolen og hva du skal ha tilslutt? (har ikke lest ferdig hele tråden)

Jeg prøver å se om jeg finner en sånn som jeg blir anbefalt, og gjør jeg ikke det går jeg uten.. Jeg synes nok det er verre med BH rygg en BHløse pupper når alt kommer til alt!

Eller så tar jeg rett og slett en annen kjole.

laguna1365380434
Skrevet

Nå skal jeg ikke begi meg inn på i noen diskusjon vedrørende hvordan man kler seg, men jeg ville bare si et par ting som damene her bør legge seg på minnet:

Ja til bryster, rygg, rumpe og lår.

Får dem fram!

*lol* Enig i prinsippet, en skal briefe med det en kan...;-)

laguna1365380434
Skrevet

Da velger man det peneste.

Hvis det står uavgjort velger man rygg, og overlater puppene til den enkeltes fantasi. :)

Kvinner som har en omvendt V-formet rygg, bør uansett ikke velge rygg, og kvinner med storetåknusende bryster, bør gjemme dem så godt som mulig.

Jeg synes laguna skal sende meg et bilde, så skal jeg ta den vanskelige avgjørelsen for henne!

Tja, kaqnskje det? ;-) Egen personlig fashionkonsulent, det hadde vært noe!

Jeg tror jeg går for rygg, om jeg ikke finner en sånn BH dings jeg blir anbefalt over her. Jeg har pen rygg.

Helhetsintrykket blir bedre uten BH enn med. Jeg kan ikke ha synlig BHrygg, det går bare ikke,ødelegger hele antrekket, jeg har konferert det store speilet nøye..;-) Og puppene er ikke påfallende uten BH..Jeg liker de bare litt bedre med.

laguna1365380434
Skrevet

Knepet er enkelt, gjør som oss menn. Vi går i skapet henter det vi skal, kler på oss og går på fest uten å ha større tankevirksomhet enn som så:-)

Det hadde vært litt fint å ha det sånn, men litt kjedelig og..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Lurer på om jeg ikke har sett sånn selvklebende BH?

Eller er jeg helt på jordet?

Vet ikke..Jeg er litt på jordet her selv..Har ikke SÅ peil på forskjellige typer praktisk undertøy..Men har fått mange fine tips! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hm.. jeg har små pupper som tar seg mye bedre ut med bh (blir hvertfall større), men samtidig så er de faste og fine. Så med sånne klær, så dropper jeg hele tvangstrøya og lar de strutte bare, og later som jeg har verdens fineste pupper tross størrelsen. Bruker å funke.

Synes det er pent på andre også, så sant de ikke er totalt flate, eller har de verste hengejura.

Folk med små pupper er fine nesten uansett hva de tar på seg da..:-)

Mine er halvstore, og jeg synes de er penest med BH på under klær, men forskjellen er ikke SÅ stor, så jeg tror jeg konkluderer med at den forsvinner under den kjolen.

Skrevet

Folk med små pupper er fine nesten uansett hva de tar på seg da..:-)

Mine er halvstore, og jeg synes de er penest med BH på under klær, men forskjellen er ikke SÅ stor, så jeg tror jeg konkluderer med at den forsvinner under den kjolen.

Veldig godt valg. Ingen klager fra gutta, og nok til å irritere damene. "Tsktsk, har du sett på, blablabla", osv.

Skrevet

Damer med små pupper som har selvtillit til å gå uten BH er noe av det mest sexye som finnes.

Skrevet

Damer med små pupper som har selvtillit til å gå uten BH er noe av det mest sexye som finnes.

Det kommer kanskje litt an på om man har hoppbakkepupper eller ikke da ? ;-)

Skrevet

Det hadde vært litt fint å ha det sånn, men litt kjedelig og..;-)

Men tenk hvor mye annet morsomt man heller kan gjøre:-)

Skrevet

Tja, kaqnskje det? ;-) Egen personlig fashionkonsulent, det hadde vært noe!

Jeg tror jeg går for rygg, om jeg ikke finner en sånn BH dings jeg blir anbefalt over her. Jeg har pen rygg.

Helhetsintrykket blir bedre uten BH enn med. Jeg kan ikke ha synlig BHrygg, det går bare ikke,ødelegger hele antrekket, jeg har konferert det store speilet nøye..;-) Og puppene er ikke påfallende uten BH..Jeg liker de bare litt bedre med.

Jeg liker også pupper bedre uten bh. :)

Skrevet

Jeg skal tenke på det du sa neste gang jeg går uten ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...