keinstein Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Du kan spørre om alt, unntatt når jeg er født, og hvilket stjernetegn jeg er født i. Du skal med det finne ut hvilket tegn jeg er født i. Du får bare svarene ja eller nei, og alle kan spørre. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ga ikke du akkurat utrykk for at du er fisk? ;-) Ellers, jeg tipper at du er ulv..;-P 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Ga ikke du akkurat utrykk for at du er fisk? ;-) Ellers, jeg tipper at du er ulv..;-P Nei 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Åjoda..;-P Med acendant (?) og flere hus i faarikål! Så det så! ;-P 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Med acendant (?) og flere hus i faarikål! Så det så! ;-P Nei 0 Siter
Zingara Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 har faktisk klart å gjette rett stjernetegn på flere personer, men det var ikke akkurat over internett da *lol* det kan komme tydelig fram av hvordan de oppfører seg, reagerer på ting, deres syn på saker osv... når jeg hadde dette prosjektet for meg spurte jeg ikke om noe som helst men satt i stedet å observerte uten at de var klar over det, vi hadde det ganske moro etterpå! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg tipper du er uvær eller overvekt. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 har faktisk klart å gjette rett stjernetegn på flere personer, men det var ikke akkurat over internett da *lol* det kan komme tydelig fram av hvordan de oppfører seg, reagerer på ting, deres syn på saker osv... når jeg hadde dette prosjektet for meg spurte jeg ikke om noe som helst men satt i stedet å observerte uten at de var klar over det, vi hadde det ganske moro etterpå! Der traff du spikern på hodet. Det er umulig å lage noe rimelig treffende uten å få tilbakemeldinger eller vite noe om "offeret". Hvis du ikke vet noe, kan det bare bli "tåkegrums". 0 Siter
Gjest jeg vet snart svaret Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 "Du kan spørre om alt, unntatt når jeg er født, og hvilket stjernetegn jeg er født i. Du skal med det finne ut hvilket tegn jeg er født i." That's a deal. Her følger mine to spørsmål: 1. Er du født i vann, ild, jord eller luft-elementet? 2. Er du født i et ledende, fast eller bevegelig tegn? 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Jeg tipper du er uvær eller overvekt. Du tipper bedre enn de fleste. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 "Du kan spørre om alt, unntatt når jeg er født, og hvilket stjernetegn jeg er født i. Du skal med det finne ut hvilket tegn jeg er født i." That's a deal. Her følger mine to spørsmål: 1. Er du født i vann, ild, jord eller luft-elementet? 2. Er du født i et ledende, fast eller bevegelig tegn? Jeg vet ikke hva det innebærer. Du tok meg der. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Du tipper bedre enn de fleste. Det kommer nok av at jeg er født i vinmannens tegn selv. 0 Siter
Gjest jeg vet snart svaret. Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg vet ikke hva det innebærer. Du tok meg der. Vel, du er nødt til å svare meg, det sa du jo. Ildtegnene er: Vær, Løve, Skytte. Jord er: Tyr, Jomfru, Steinbukk. Luft er: Tvilling, Vekt, Vannmann. Vann er: Kreps, Skorpion, Fiskene. Ledende tegn er: Vær, Kreps, Vekt, Steinbukk. Faste tegn er: Tyr, Løve, Skorpion, Vannmann. Bevegelige tegn er: Tvilling, Jomfru, Skytte og Fiskene. Så - hva er da svarene dine? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Vel, du er nødt til å svare meg, det sa du jo. Ildtegnene er: Vær, Løve, Skytte. Jord er: Tyr, Jomfru, Steinbukk. Luft er: Tvilling, Vekt, Vannmann. Vann er: Kreps, Skorpion, Fiskene. Ledende tegn er: Vær, Kreps, Vekt, Steinbukk. Faste tegn er: Tyr, Løve, Skorpion, Vannmann. Bevegelige tegn er: Tvilling, Jomfru, Skytte og Fiskene. Så - hva er da svarene dine? :-) Et ledende tegn. Jeg aner metodikken, det er enkle prinsipper. 0 Siter
mermaid Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Vel, du er nødt til å svare meg, det sa du jo. Ildtegnene er: Vær, Løve, Skytte. Jord er: Tyr, Jomfru, Steinbukk. Luft er: Tvilling, Vekt, Vannmann. Vann er: Kreps, Skorpion, Fiskene. Ledende tegn er: Vær, Kreps, Vekt, Steinbukk. Faste tegn er: Tyr, Løve, Skorpion, Vannmann. Bevegelige tegn er: Tvilling, Jomfru, Skytte og Fiskene. Så - hva er da svarene dine? :-) Skulle det ikke bare være ja- og nei spørsmål? (da blir det jo "er det et ildtegn?" osv) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Skulle det ikke bare være ja- og nei spørsmål? (da blir det jo "er det et ildtegn?" osv) Bra! 0 Siter
Gjest jeppsann Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Skorpion. Bare skorpioner har behov for å eksponere seg slik via nettet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.