Gå til innhold

Fineste julesang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, O helga natt er nydelig. JEg liker også Deilig er jorden og Det hev ei rose sprunge.

Enig! :)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

7

• Gyda

3

• ShitDiddelyDo

3

• laguna1365380434

2

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg liker så godt Carola sin "Himlen i mitt favn"

laguna1365380434
Skrevet

Det lyser i stille grender, deilig er jorden gir meg begge ordentelig fin julestemning!

:-)

Skrevet

Det lyser i stille grender, deilig er jorden gir meg begge ordentelig fin julestemning!

Jepp. Da er vi helt på linje der!

:o)

laguna1365380434
Skrevet

Jepp. Da er vi helt på linje der!

:o)

Jeg så det nå at du hadde svart det samme. Og de ER de fineste:-)

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Den er nydelig. Jeg tror det er den aller fineste.

Skrevet

Ugudelig meg liker best Deilig er jorden, som egentlig ikke er en julesang men likevel er det den fineste.

Skrevet

"Driving home for christmas", Chris Rea. Da kommer jeg i julestemning da :o)

Skrevet

Ugudelig meg liker best Deilig er jorden, som egentlig ikke er en julesang men likevel er det den fineste.

Jeg er enig. :) Og i år har eg bestemt meg for at du skal høre koret mitt sin versjon før jul. :)

Skrevet

Oh, Holy Night.

Helst med Cartman! :)

Synes ikke julesanger er spesielt pent, men akkurat den er jævla fin. Men den bør synges på engelsk.

Den er veldig morsom. :)

Skrevet

Enig med du. Men de fleste julesanger er nydelige. Jeg elsker julestemningen...

Annonse

Skrevet

Jeg er enig. :) Og i år har eg bestemt meg for at du skal høre koret mitt sin versjon før jul. :)

Men det vet du at jeg vil :o)

Skrevet

Jeg så det nå at du hadde svart det samme. Og de ER de fineste:-)

Jepp! Uten tvil.

Skrevet

Helt enig!

Deilig er jorden får meg alltid til å kjempe med gråten. Det var mormor og morfars nydeligste sang og den ble spilt i begravelsene deres....

Skrevet

enig med O helga natt, den er nydelig. Liker også O Come All You Faithful og Angels We Have Heard On high og Deilig Er Jorden. Liker nesten all julemusikk, er så koselig stemning :)

skorpionfisken
Skrevet

Nordnorsk Julesalme av Trygve Hoff. Den er fantastisk nydelig både i tekst og melodi.

Skrevet

O heliga natt er også min favoritt! Med Tommy Kjørberg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...