Gjest litt mye piano synes jeg Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 jeg har ikke helt skjønt hvorfor dette programmet skal være så populært. altså Ingrid Bjørnov spiller kjente melodier på piano og får kjendiser til å synge Hva synes dere om programmet? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi så på det en gang, etter å bare ha hørt positive ord om det. Men vi ble skuffet, så vi ser ikke på det programmet lenger. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg hadde store forventninger, men har blitt ganske skuffa ... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Etter at flere hadde skrytt uhemmet satte vi oss ned med store forventninger for å se det for noen uker siden. Dukka ned i DVD-samlinga og fant en film i stedet, programmet var jo drepende kjedelig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg syns det er kult det hun gjør med sangene, historiene kjendisene forteller, og at de synger der. Men jeg syns Bjørnov er en veldig parodierende/tilgjort programleder uten sjarm, noe som gjør det litt kjedelig å se på. Så jeg ser på det hvis jeg er hjemme, men har ikke problemer med å skjønne de som synes det er kjedelig. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg ser svært lite på TV, men har dumpa borti programmet en gang. Greit nok musikkprogram. Bedre en Bonderomantikk som jeg uheldigvis kom i skade for å se nå sist. NGH... Noe så flaut... 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg liker ikke Ingrid Bjørnov noe særlig, vet ikke hvorfor, men det er noe med henne som gjør at jeg får helt fnatt, hadde det vært en annen som hadde det programmet så kanskje.... 0 Siter
rose23 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi så på det en gang, etter å bare ha hørt positive ord om det. Men vi ble skuffet, så vi ser ikke på det programmet lenger. Dritkjedlig, dessuten er det så mange slike kjendis-musikk program fra før. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg liker det, jeg. Dama er jo et musikalsk geni, i tillegg til at hu er morsom. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Syns også programmet er kjedlig. Liker bedre "beat for beat" på NRK 1 fredager. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Kjedelig og satt etter min smak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.