Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Weeeee!

Dette er den lengste syklusen jeg har hatt siden mars,uten medikamenter da altså. Jeg håper bare at jeg kan perse skikkelig og ha en 'normal' og fin syklus på 28 dager denne måneden. Uten el da, selvfølgelig, så mye regner jeg ikke med skjer på en gang.

Men nå starter jeg ikke med Primolut før jeg ser noe action.

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206905-n%C3%A5dd-dag-17-pers-fra-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maaasse spørsmål:)

Gratulerer! :-) All fremgang, er god fremgang!

Vet ikke om du har sett det, men svarte tilbake på det innlegget du svarte meg på. :-) Vært fint å høre om du har noe å si til det da. :-) Jeg er som sagt helt ny i dette, og dere vet så mye om ting! Har lært utroli masse av å lese alt som har vært skrevet.

Gjest mirakel*2?

Takk! Og i dag er jeg på dag 19. Dette er helt utrolig. Eneste skår i gleden nå hadde vært om syklusen trekker ut til å være på flere måneder, slik som typiske pcos-sykluser gjerne er.

ikke ta sorgene på forskudd, bare vær glad du har nådd dag 19 nå:)

Annonse

Har du fått den nå altså. Når det er kommet til 20. dag så begynner det å nærme seg en normal syklus. Håper du kommer enda nærmere neste gang:)

Det var en liten skvett, men har ikke sett noe mer i løpet av dagen. Kommer sikkert i morgen da, eller i natt. Teller dette som første dag da, om det skulle sette inn for fullt i morgen, eller var spotting?

Vanskelig.

Annonse

det nærmer seg ihvertfall. Vær glad at det ikke gikk mange uker istedet:)

Jeg er veldig glad for det. Men da hadde jeg nok startet med primolut altså, det gidder jeg ikke nå. Vi får se...regne på når neste kommer, ugh! kanskje jeg må til pers med primolut neste mnd, vil ikke ikke ikke ha mensen når jeg skal ha en gu. Det er iallefall sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...