Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vet dette teamet er ofte oppe, og en må ikke svare ;-) Jeg er helt tom i hodet for tiden når det kommer til matlaging. Er jo lørdag idag, og bør vel lage noe godt til sambo som har jobber på huset i hele dag. Men hva? Hva skal dere ha? 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 I dag har jeg lyst på hjemmelagete gratinerte fløtepoteter! Det er så lenge siden vi har hatt! Biff, sopp og litt grønt attåt Ganske boring, men nå har vi hatt så mye "eksotisk" mat i det siste at det faktisk frister med litt god, gammeldags "kjedelig" lørdagsmat! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 I dag har jeg lyst på hjemmelagete gratinerte fløtepoteter! Det er så lenge siden vi har hatt! Biff, sopp og litt grønt attåt Ganske boring, men nå har vi hatt så mye "eksotisk" mat i det siste at det faktisk frister med litt god, gammeldags "kjedelig" lørdagsmat! Biff er gode greier! Men vi har hatt det så ofte i det siste. Er så mye godt tilbehør en kan ha til biff, hjemmelaget fløtepoter er jo snadder da! Hm, nå fikk jeg faktisk litt lyst på jeg :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Biff er gode greier! Men vi har hatt det så ofte i det siste. Er så mye godt tilbehør en kan ha til biff, hjemmelaget fløtepoter er jo snadder da! Hm, nå fikk jeg faktisk litt lyst på jeg :-) Mye du kan ha til fløtepoteter også, da! Laks, kyllingfilet, indrefilet av svin, karbonader og så videre! Åååååå, nå gleder jeg meg til mat! *romle* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi husket for noen dager siden den gode pizzaen vi fikk smaksprøve av på et nytt gatekjøkken. Så i dag skal vi dit å hente hjem et par pizzaer. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi husket for noen dager siden den gode pizzaen vi fikk smaksprøve av på et nytt gatekjøkken. Så i dag skal vi dit å hente hjem et par pizzaer. Det er også en mulighet ja. Er jo enkelt og greitt, og pizza er jo nammenam :-) 0 Siter
mAd Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg holder på å lage kapteinens fylte rødspette (med reke og champignonsaus) og hjemmelaget potetmos, yumm 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg holder på å lage kapteinens fylte rødspette (med reke og champignonsaus) og hjemmelaget potetmos, yumm Det er også godt! Mmm, nå fikk jeg lyst reker, det skal jeg jammen meg ha en kveld! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi har alltid risengrynsgrøt med sukker, kanel og smør på dagen og pizza på kvelden. Gejrne hjemmelaga. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Holder på med hjemmelaget pizza med god salat til...nam 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 I kveld skal vi ha hjemmelaget lasagne. Mmmmmmmm. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi skal ha hjemmelaget pizza i dag. 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hjemmelaget pizza står i ovnen nå, har vært på farten i hele ettermiddag, så nå skal det bli godt med mat! 0 Siter
mai 67 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Mye du kan ha til fløtepoteter også, da! Laks, kyllingfilet, indrefilet av svin, karbonader og så videre! Åååååå, nå gleder jeg meg til mat! *romle* Det blir fondue her i huset !! Nam,nam 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi har alltid risengrynsgrøt med sukker, kanel og smør på dagen og pizza på kvelden. Gejrne hjemmelaga. Grøt hadde vi også idag. Ble biff på oss i kveld, men tenkte vi skulle ha hjemmelaget pizza i morgen kveld. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Holder på med hjemmelaget pizza med god salat til...nam Salat er kjempegodt til pizza, men jeg glemmer det så ofte. Må bli flinkere! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 I kveld skal vi ha hjemmelaget lasagne. Mmmmmmmm. Å det er godt! Har aldri laget hjemmelaget selv, kanskje jeg skal prøve det en dag. Får rope på deg om jeg trenger hjelp da ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vi skal ha hjemmelaget pizza i dag. Pizza er alltid godt! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hjemmelaget pizza står i ovnen nå, har vært på farten i hele ettermiddag, så nå skal det bli godt med mat! Ble biff på oss til slutt. Men har en liten plan om og lage hjemmelaget pizza i morgen kveld, med en film som tilbehør. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det blir fondue her i huset !! Nam,nam Det er mange år siden jeg har spist. Kanskje jeg skal blåse støv av fonduesettet vårt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.