DarkPink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Lengends of the fall, shawshank redemption, one flew over the cockoos nest, love actually, titaniic og den grønne mil =) Ja, jeg liker å gråte. 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Mine absolutte filmfavoritter er Schindlers liste og Pianisten. Ellers liker jeg Midnight Cowboy, Den skjette sansen, The Others og mange mange flere. Hmm.. Tror jammen jeg skal se en god film i kveld :-) 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 shawshank redemption!!! har sett den minst 6-7 ganger. Like god hver gang!! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg liker svært godt Castaway til min sambos store forargelse. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Kaptein Corellis Mandolin....sukk ) 0 Siter
Osiris Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Den aller beste filmen jeg noengang har sett er den italienske "Il postino", den norske tittelen er "Postmannen". 0 Siter
matildes mor Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Min absolutte favoritt er "Min beste venns bryllup" med Julia Roberts :-) Den blir jeg aldri lei av!! 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Den aller beste filmen jeg noengang har sett er den italienske "Il postino", den norske tittelen er "Postmannen". Ah, den er helt utrolig bra. Men det er ikke så mange som har hørt om den :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vanskelig å bestemme meg for én som er best. Men Scarface og The Deer Hunter rager øverst på listen. Av andre sykt bra filmer må nevnes A Clockwork Orange, Il Postino og Ziggy Stardust and the Spiders from Mars. "................................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ah, den er helt utrolig bra. Men det er ikke så mange som har hørt om den :-) "............................................." Nei det er ikke det. Men de går glipp av en veldig bra film. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hmmm, Dirty Dancing har jeg sett mange ganger. Liker også Annie, musicalen. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Nei det er ikke det. Men de går glipp av en veldig bra film. Ja, den er utrolig bra. Normalt så synes jeg ikke det er så mange gode italienske filmer, men den er et unntak. "..............................................." 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 nå er ikke jeg noen filmetusiast men jeg har likevel noen favoritter jeg hadde veldig sans for Haisommer når den gikk, har sett den utallige ganger, noe som har resultert i av jeg knapt tør å bade i havet:) Ellers så synes jeg "Alt om min mor" av Almovar er bra. har alltid hatt sansen for hans filmer 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Å plukke ut en favoritt er vanskelig, men filmer som har gjort inntrykk er: The Shawhank Redemption At first Sight The Champ The Color Purple Finding Neverland og sikkert mange fler som jeg ikke kommer på i farten... 0 Siter
Nikki Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Blå The remains of the day Il Postino 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Uspesifisert rekkefølge: Ringenes herre-filmene Shawshank Redemption Disney klassikere, med "Løvenes konge" på topp. :-) Danser med ulver In The Name of the Father Cry Freedom Broene i Madison County American History X Chocolat Ubåt-filmer d der "Das Boot" er en ubestridt ener for meg. Pulp Fiction The Legends of the Fall Donnie Darko Gudfaren-trilogien The Sixth Sense E.T. Forrest Gump What's Eating Gilbert Grape? The Devil's Advocat Hannibal Lecter-trilogien Harry Potter-filmene Killing Fields, krigsfilmer generelt i grunnen. Matrix Midnight Express A Time To Kill Meet Joe Black One Flew Over The Cuckoo's Nest Philadelphia Remember The Titans Reservoir Dogs A Beautiful Mind Shine Snow Falling on Cedars Seven 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg tror jeg må si Deer Hunter og Tatt av Vinden. Hihi, ganske forskjellige filmer da. Og så liker jeg Gudfarenfilmene. 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Requiem for a Dream og Mulholland Drive ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Klarer ikke å plukke ut en film som er best. Ikke 10 heller. Men To Kill A Mockingbird er en fantastisk film, og utvilsomt en av mine favoritter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.