Patsi Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Aladdin Finding Nemo Shrek Dirty Dancing Ringenes Herre - filmene Titanic Forrest Gump Det er de jeg kommer på akkurat nå :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Shawshank redemption, Cinema Paradiso, Peter's Friends og Schindlers liste. En brokete blanding. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Romantikk: Love Actually og Livets Lyse Side Drama: Remains of the day, Il Postino og Amelie de Mont Martre Komedier: Alle elsker Mary, Politiskolen 1 og Top Secret Action/thriller liker jeg ikke, 0 Siter
Freya Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Her er iallfall noen av dem jeg liker best: Ringenes Herre-trilogien The Matrix The Ring Nattsvermeren Shrek og Shrek 2 Pirates of the Caribbean Pulp Fiction Evil Dead Det Femte Element Terminator I og II Donnie Darko Monster A Nightmare Before Christmas Once Upon a Time in Mexico Alien The Shining Eternal sunshine of the spotless mind 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Å plukke ut en favoritt er vanskelig, men filmer som har gjort inntrykk er: The Shawhank Redemption At first Sight The Champ The Color Purple Finding Neverland og sikkert mange fler som jeg ikke kommer på i farten... Finding Neverland? Hm... så den i dag jeg, og likte den ikke... (Kjedelig film, syntes jeg) Men smaken er selvsagt forskjellig. 0 Siter
frosken Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Sist sette som gjorde inntrykk: Million dollar baby. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Finding Neverland? Hm... så den i dag jeg, og likte den ikke... (Kjedelig film, syntes jeg) Men smaken er selvsagt forskjellig. Syns det var en fin film jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.