Gå til innhold

Lure små-ting til julekalender( til mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage julekalender til mannen, og har da en aldri så liten oppgave foran meg. hele 24 små pakker skal kjøpes og pakkes inn....Hittil har jeg bare funnet 10. Noen som har lure tips om hva jeg kan pakke inn? Må ikke være for dyrt, dvs 20-30 kroner...

Hittil har jeg pakket inn: flaxlodd, sjokolader, divers annet snop, et blad han liker, sokker, en boxershorts, en flaske julebrus etc....

Andre tips?

Fortsetter under...

Skrevet

hjemmelaget gavekort med massasje, pedikyr, middag?

parfymeprøver fra parfymeriet?

husholdningsartikler? ansiktsmaske (jada, menn kan også bruke det, selvfølgelig), kinobillett (få en gave over tre gang f.eks), popkornpose han kan poppe selv

Skrevet

Ta en tur på Clas Ohlson eller Biltema, slik steder har masse sånt små-dill som gutta elsker! ;-)

Skrevet

Er ikke mannen voksen?

Mannen er voksen! Hvorfor lurer du på det...? syns du det var så barnslig med julekalender, du, da?....

Vel, her i huset syns vi det er utrolig koselig!

Skrevet

Mannen er voksen! Hvorfor lurer du på det...? syns du det var så barnslig med julekalender, du, da?....

Vel, her i huset syns vi det er utrolig koselig!

Ja det synes jeg er barslig ja ihvertfall med pakker.

Har tenkt å slutte med pakkekalender til 10 åringen snart jeg da jeg synes han begynner å bli for stor.

Annonse

Skrevet

Ja det synes jeg er barslig ja ihvertfall med pakker.

Har tenkt å slutte med pakkekalender til 10 åringen snart jeg da jeg synes han begynner å bli for stor.

Jaja, deg om det....Det er forøvrig forskjell på pakkekalender for barn og en romantisk pakke-kalender til mannen.....

Det jeg ikke skrev er bla. at jeg har lagt inn en hel del erotiske innslag i kalenderen..herlig :-)

Vel,ha en god pakke-fri adventstid.

Skrevet

Jaja, deg om det....Det er forøvrig forskjell på pakkekalender for barn og en romantisk pakke-kalender til mannen.....

Det jeg ikke skrev er bla. at jeg har lagt inn en hel del erotiske innslag i kalenderen..herlig :-)

Vel,ha en god pakke-fri adventstid.

Ja deg om det her trenger vi ikke å vente på å få åpnet kalenderen og så endelig få lov å kose i sengehalmen.Her går vi rett på sak og tar det når vi vil.

Skrevet

Ja deg om det her trenger vi ikke å vente på å få åpnet kalenderen og så endelig få lov å kose i sengehalmen.Her går vi rett på sak og tar det når vi vil.

i alle dager så sur du er da....?

Det gjør vi da jommen her og, men det skader da aldri med små overraskelser i hverdagen!

*rister på hodet*

Skrevet

i alle dager så sur du er da....?

Det gjør vi da jommen her og, men det skader da aldri med små overraskelser i hverdagen!

*rister på hodet*

Nei jeg er ikke sur, jeg synes bare det høres så utrolig dumt ut.

laguna1365380434
Skrevet

Juleøl, lighter, kul nøkkelring,penn og blokk, sokker, lapp med at han bestemme middag eller film o.l, massasje..Sånn f.eks..

Var ikke superkreativ jeg hjeller akkurat nå,selvom jeg lagde kalender både i fjor og året før. Hm.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Men da er det heldigvis ingen som tvinger deg til å ha julekalender.

Slapp av litt og la andre få lage det dersom de koser seg med det, da. Trådstarter spurte faktisk ikke om du syntes det var barnslig eller ei.

Skrevet

Jo jeg syns du er sur. Og så er det jo fint for deg da, at det ikke er deg som skal lage denne utrolig dumme julekalenderen. folk er forskjellige takk og pris, og her i huset elsker vi små overaskelser. Man er ikke voksen før man våger være litt barnslig....

Forøvrig fatter jeg ikke hvorfor du gadd å engasjere deg i denne tråden når du syns det er fjollete. Takk og farvel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...