Gå til innhold

Pcos?

Gjest Maaasse spørsmål:)

Anbefalte innlegg

Gjest Maaasse spørsmål:)

Takk for nok et svar Cecily..:-) Hjelper veldi...

Hmmm...Har jo fått endel kviser på ryggen og i ansiktet etter jeg sluttet med p-pillene...Tenkte at det tok vel sin tid før kroppen kom i normalt gjenge igjen etter 9 år med p-piller!

Men har sittet og lest det meste jeg har kommet over om pcos på internett og sånn...Det jeg synes går igjen er jo lange sykluser og eller ingen mens...Jeg har nå mensen til omtrent samme tid hver mnd da...

Dette i tillegg til at gynekologen sa at alt så normalt ut på den ul jeg var til, pluss at de hormonprøvene jeg tok(hvilke det nå var) også var innenfor de normale rammer...Er det da noe sannsynlighet for at jeg har pcos?

Man kan vel ha manglende eggløsninger uten at det nødvendigvis må være pga dette? Eller? Skal prøve med tester denne mnd...

Har bare lyst å få en SKIKKELIG utredning hvor man får bekreftet eller avkreftet om man har en diagnose på noe eller ikke!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206929-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...