Glimtipper Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg skulle ut å handle julegaver noen timer, men kom ikke hjem før klokka var fire på natten. Har hodepine og føler meg litt småkvalm, men har satt i gang med pizzalaging for å bevise at jeg er en god kjæreste og mor på tross av nattens eskapader, slik seg hør og bør. Merkelig nok føler jeg meg, for første gang på to måneder, ikke stressa. Julehandling som tar av, anbefales på det sterkeste 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hvor i all verden var du og shoppet? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Hvor i all verden var du og shoppet? -ler- Oslo City. Også skulle vi bare ta en varm sjokolade etter å ha spist pizza, hvorpå jeg sa: "Jeg kjeder meg, jeg...". Etter det gikk det slag i slag 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 -ler- Oslo City. Også skulle vi bare ta en varm sjokolade etter å ha spist pizza, hvorpå jeg sa: "Jeg kjeder meg, jeg...". Etter det gikk det slag i slag Det endte med øl og tom lommebok? 0 Siter
Aryane Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det er da det er gøy, når man overhodet ikke har planlagt noe. Men det er en fordel å ikke kle seg i grilldress når man går for å handle da, hehe.... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Det endte med øl og tom lommebok? Long Island Ice Tea, faktisk... Sinnsykt mange av de. Jeg var seriøst imponert av meg selv når jeg klarte å si riktig adresse i taxien 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Det er da det er gøy, når man overhodet ikke har planlagt noe. Men det er en fordel å ikke kle seg i grilldress når man går for å handle da, hehe.... Ja. det var det som var så moro Jeg var ute en planlagt tur forrige helg, men da gadd jeg ikke en gang å drikke meg full og hadde det ikke på langt nær så gøy Hadde heldigvis helt representable klær på. Jeg går jo uansett ikke ut for å sjekke opp noen, så... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Åh, så deilig! ) Det var sikkert akkurat hva du trengte! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 Åh, så deilig! ) Det var sikkert akkurat hva du trengte! Ja, det var herlig. Spesielt når jeg kom hjem til en svært forståelsesfull samboer 0 Siter
Gjest du sa vel ifra ... Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 ) Skjønner ikke helt at du klarer det med en liten baby i huset ... Her i huset kan mann og barn stole på at jeg kommer hjem til normal tid, iallefall når jeg sier jeg skal ut på shopping. Drar jeg ut på fest er det noe annet. Går ut ifra at du sa ifra til mannen din, at han ikke satt å ventet på deg ? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 ) Skjønner ikke helt at du klarer det med en liten baby i huset ... Her i huset kan mann og barn stole på at jeg kommer hjem til normal tid, iallefall når jeg sier jeg skal ut på shopping. Drar jeg ut på fest er det noe annet. Går ut ifra at du sa ifra til mannen din, at han ikke satt å ventet på deg ? Samboer tok det helt fint. Han fikk beskjed innen han forventet meg hjem. Uansett ville jeg ikke ha kommet i tide til sønnen min sin leggetid, så det gjorde ingenting sånn sett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.