Gå til innhold

Det tok litt av i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ut å handle julegaver noen timer, men kom ikke hjem før klokka var fire på natten. Har hodepine og føler meg litt småkvalm, men har satt i gang med pizzalaging for å bevise at jeg er en god kjæreste og mor på tross av nattens eskapader, slik seg hør og bør. Merkelig nok føler jeg meg, for første gang på to måneder, ikke stressa.

Julehandling som tar av, anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Hvor i all verden var du og shoppet? :P

-ler- Oslo City. Også skulle vi bare ta en varm sjokolade etter å ha spist pizza, hvorpå jeg sa: "Jeg kjeder meg, jeg...". Etter det gikk det slag i slag :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

-ler- Oslo City. Også skulle vi bare ta en varm sjokolade etter å ha spist pizza, hvorpå jeg sa: "Jeg kjeder meg, jeg...". Etter det gikk det slag i slag :D

Det endte med øl og tom lommebok? :P

Skrevet

Det er da det er gøy, når man overhodet ikke har planlagt noe. Men det er en fordel å ikke kle seg i grilldress når man går for å handle da, hehe....

Skrevet

Det endte med øl og tom lommebok? :P

Long Island Ice Tea, faktisk... Sinnsykt mange av de. Jeg var seriøst imponert av meg selv når jeg klarte å si riktig adresse i taxien :)

Skrevet

Det er da det er gøy, når man overhodet ikke har planlagt noe. Men det er en fordel å ikke kle seg i grilldress når man går for å handle da, hehe....

Ja. det var det som var så moro :) Jeg var ute en planlagt tur forrige helg, men da gadd jeg ikke en gang å drikke meg full og hadde det ikke på langt nær så gøy :)

Hadde heldigvis helt representable klær på. Jeg går jo uansett ikke ut for å sjekke opp noen, så... :)

Skrevet

Åh, så deilig!

:o)

Det var sikkert akkurat hva du trengte!

Skrevet

Åh, så deilig!

:o)

Det var sikkert akkurat hva du trengte!

Ja, det var herlig. Spesielt når jeg kom hjem til en svært forståelsesfull samboer :)

Gjest du sa vel ifra ...
Skrevet

:o) Skjønner ikke helt at du klarer det med en liten baby i huset ...

Her i huset kan mann og barn stole på at jeg kommer hjem til normal tid, iallefall når jeg sier jeg skal ut på shopping.

Drar jeg ut på fest er det noe annet.

Går ut ifra at du sa ifra til mannen din, at han ikke satt å ventet på deg ?

Skrevet

:o) Skjønner ikke helt at du klarer det med en liten baby i huset ...

Her i huset kan mann og barn stole på at jeg kommer hjem til normal tid, iallefall når jeg sier jeg skal ut på shopping.

Drar jeg ut på fest er det noe annet.

Går ut ifra at du sa ifra til mannen din, at han ikke satt å ventet på deg ?

Samboer tok det helt fint. Han fikk beskjed innen han forventet meg hjem. Uansett ville jeg ikke ha kommet i tide til sønnen min sin leggetid, så det gjorde ingenting sånn sett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...