Gjest Frustrert frue Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Noen tekniske her...??? Det derre kammeret til å helle vaskemiddel og skyllemiddel i er "tett". Skyllemiddeldelen er helt fylt opp med vann hver gang maskinen er ferdig... Tok den helt ut i dag og fikk tatt hånda langt "baki der" og der er det en stooor klump med pulver!!! Åssen skal jeg få bort dette?? Har mest lyst å helle kokende vann nedi der og se om det går bort, men det er vel ikke så lurt kanskje?? Hvor blir det vannet av da? Er det noe måte å demontere tro, som jeg kan gjøre selv eller er den klar for utbytting?? Er ikke så gammel heller da, så det er litt sumt det og:o( Syns det lukter litt råttent nedi der og av klærne noen ganger og??? Hjelp meg da:o) 0 Siter
Gjest ikke-tekniker Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Kan vel ikke være farlig å ta vann inn der, vannet går jo der til vanlig også ...... bare at det da går via kammeret til såpe og skyllemiddel. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Det er vann som skylder med seg vaskepulveret inn i maskinen, så du kan gjerne helle vann inn der. Ha i litt varmt vann og la det virke litt før du heller etter litt til. Har du noe å rote litt rundt med forsiktig så kan du gjøre det også. Dette er løsbart....bokstavelig talt:-) 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Bruk varmt vann, du. Men det trenger ikke være helt kokende. Det er tross alt kaldt vann som vanligvis spyler kamrene. Og så bytter du til pulver som ikke klumper etterpå I fhd til lukta, så kan det kanskje hjelpe å kjøre tom maskin på høy temperatur av og til. Det hjelper i hvert fall i oppvaskmaskinen. 0 Siter
frosken Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 På min vaskemaskin kan dette kammeret enkelt demonteres. Man drar "skuffen" rett ut - bruker litt kraft for å få den løs. Har AEG. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.